علت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بی تقوایی است

اقتصاد ایران: بیله سوار - امام جمعه موقت بیله سوار گفت: علت بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنونی بی تقوایی در افراد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد علی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار اظهار کرد: تقوا همچون سیستم ایمنی انسان را از آلودگی‌های متعدد رایج دنیوی نجات داده و سبب سعادت دنیوی و اخروی آن می‌شود.

وی به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی خود را مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستیم و باید در مناسبت‌های مختلف از رشادت‌ها و فداکاری‌های این بزرگواران و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل و تقدیر کنیم.

امام جمعه موقت بیله سوار روز جهانی مساجد را یادآور شد و بیان کرد: باید جذاب سازی و شاداب سازی مساجد در اولویت برنامه ریزی دولتمردان قرار بگیرد و با برگزاری برنامه‌های متنوع با محوریت مساجد، زمینه حضور نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد پررنگ‌تر و باشکوه‌تر باشد.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به نحوه پاسخ جمهوری اسلامی ایران در ماجرای ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: مبنای اصلی این است که باید به تجاوز دشمن نسبت به خاک کشورمان پاسخ داده شود و این امر مسلم و قطعی است و در صورت عدم پاسخ متناسب، احتمالاً در آینده، دشمن دست از پا خطا کرده و خسارت‌های بزرگ‌تری به کشورمان تحمیل کند ولی نوع، کیفیت و زمان پاسخ حسب تصمیم ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا تعیین و اعمال خواهد شد.

خطیب موقت جمعه بیله سوار در پایان به بررسی برنامه‌های پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خطاب به نمایندگان و منتخبین ملت گفت: امروز در این برهه حساس کنونی کشور، وظیفه سنگینی بر عهده نمایندگان مجلس شورای اسلامی است تا با بررسی دقیق برنامه‌های وزرای پیشنهادی، در کنار تخصص، به تعهد و تقوای افراد معرفی شده دقت نمایند و به افرادی اعتماد کنند که در مقابل نفس خود بایستند و به دور از رانت و حزب و منافع شخصی صرفاً وقت خود را صرف حل مسائل و مشکلات کشور در حوزه مأموریت محوله کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ