شریک اصلی جنایت در منطقه شیطان بزرگ آمریکاست

اقتصاد ایران: مشگین شهر_ امام جمعه مشگین شهر گفت: شریک اصلی جنایت در منطقه شیطان بزرگ آمریکاست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با دعوت آحاد مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: شکوه عقلانیت در نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) بود و متأسفانه عده‌ای در تلاش اند در قالب قلم و شعر عقلانیت امام حسین (ع) را کنار بزنند و بگویند قیامش احساسی و عاطفی بود.

وی خاطرنشان کرد: انسان به واسطه عقل می تواند حق و باطل را تشخیص دهد و انسان‌هایی که در قیام عاشورا در کنار سیدالشهدا ماندند مظهر عقل بودند و عقل هدایت کرد و از حق و حقیقت حمایت کردند و جانشان را فدای امام خود و ماندگاری قرآن و اسلام کردند و عاقل‌ترین انسان‌ها در کنار سیدالشهدا شهید شدند و همین طور رزمندگان اسلام هم در هشت سال جنگ بر اساس عقل از کیان و وطن خود دفاع کردند.

امام جمعه مشگین شهر با تشکر از دولت چهاردهم در ارسال لیست وزرا به مجلس گفت: دولت چهاردهم با این لیست معرفی وزرا تا حدودی تلاش دارد دولت وفاق ملی را تشکیل دهد و این حرکت دولت قابل تحسین است.

حجت الاسلام با وقار با تاکید بر اینکه مجلس باید با همکاری دولت به وظیفه قانونی خود براساس نقشه راه فرمایش رهبری در رأی به وزرای پیشنهادی عمل کند، تصریح کرد: مجلس انقلابی در برابر مواضع گذشته باید انقلابی عمل کند.

وی با اشاره انتظار مردم در انتقام از اسرائیل و حامیان آن بیان کرد: اصل انتقام نص قرآنی و فقهی است و رزمندگان اسلام در داخل کشور و جبهه مقاومت آماده انتقام هستند.

امام جمعه مشگین شهر افزود: سبب اصلی این جنایت شیطان بزرگ آمریکا است اما برخی غربگرایان داخلی تلاش می‌کنند آمریکا را تطهیر کنند و حرکت آنان یا جاهلانه است یا خائنانه زیرا هزینه سازش و تسلیم به مراتب از هزینه مقاومت بیشتر است.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به درخشش جوانان ورزشکار ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کسب مدال و اهتزاز پرچم ایران اسلامی تصریح کرد: موفقیت‌های کشتی و تکواندو کاران با مربیگری فرزندان این کشور نشان داد که باید مسئولان به ظرفیت‌های و مربیان توانمند داخلی اعتماد و حمایت کنند.

امام جمعه مشگین شهر با تشکر از نیروی انتظامی در حل ترافیک شهرستان بر حل مشکل سد معبر که خواسته و مطالبه مردم از شهرداری و شورای اسلامی است، تاکید کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ