حمایت از مردم غزه رویکرد محوری راهپیمایی اربعین است

اقتصاد ایران: اراک- خطیب جمعه اراک گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، رویکرد محوری راهپیمایی اربعین امسال است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اراک، اظهار کرد: ماهیت و نهضت عاشورا و برگزاری راهپیمایی اربعین، ضد ظلم و حمایت از مظلوم است و در اربعین امسال تلاش خواهد شد که صدای مظلومیت مردم غزه و ابراز انزجار و نفرت از متجاوزان، جهانی شود.

امام جمعه اراک گفت: استان مرکزی یکی از مسیرهای پرتردد عبور زائران حسینی برای شرکت در آئین راهپیمایی اربعین حسینی است از این رو انتظار است در این راستا دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تعامل و هم افزایی لازم را داشته باشند.

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه حمایت از مقاومت و مردم فلسطین و غزه، رویکرد محوری راهپیمایی اربعین امسال است، افزود: ۴۰ هزار شهید، ۲۵ هزار مصدوم، ۱۰ هزار زندانی و ۱۰ هزار بیمار حاصل حملات ۱۱ ماهه گذشته رژیم صهیونیستی در غزه است که این مهم باید جهانی شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به ۲۶ مرداد و سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان حق بزرگی بر گردن مردم و کشور دارند و نماد مقاومت و پایداری در مقابله با ظلم هستند.

وی با اشاره به ۳۱ مرداد و گرامیداشت روز صنعت دفاعی کشور گفت: اکنون نظام جمهوری اسلامی در حوزه صنایع دفاعی حرف برای گفتن دارد و باید با بهره گیری از ظرفیت مهندسان و متخصصان داخلی در این حوزه در جهان برتر و مطرح باشیم.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: انتظار است رأی اعتماد به وزرا بر اساس سلیقه‌های شخصی و حزبی نباشد و با مدنظر قرار دادن راهبردهای رهبر معظم انقلاب، افراد لایق، کاردان، پاک دست و جهادی به عنوان کابینه دولت چهاردهم برگزیده شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ