اربعین تمرین جهانی شدن امت اسلام/مسئولان حضور زائران را آسان کنند

اقتصاد ایران: شاهرود- امام جمعه شاهرود اربعین را تمرین جهانی شدن امت اسلامی برشمرد و گفت: به این منظور مسئولان مربوط باید شرایط حضور زائران در این مراسم را تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلی مدرسه قلعه بابیان اینکه به لطف خدا هر سال مراسم اربعین باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود، ابراز داشت: این وحدت و برادری امت‌های اسلام را نشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه مکتب سید الشهدا زنده و اربعین و عاشورا فراموش نشدنی هستند، افزود: این آئین تمرین رزمایش برای ظهور مهدی موعود (عج) و جهانی شدن امت اسلامی است.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه عظمت و شکوه اسلام را در مراسم اربعین می‌توان دید، ابراز داشت: از مسئولان امر انتظار می‌رود شرایط حضور زائران را در این مراسم معنوی تسهیل کنند.

امینی بابیان اینکه اربعین نمادی از وحدت و همدلی و روحیه همکاری است، تصریح کرد: در این مراسم دو ملت مسلمان می‌کوشند تا درس فداکاری، ایثار و زیست در شرایط سخت را به زائران بیاموزند و باید قدردان این موهبت بود.

وی با بیان اینکه این مراسم مقدمه که برای ظهور آمادگی بیشتری داشته باشیم، افزود: علاوه بر مسئولان خود مردم نیز باید به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم کمک کنند.

به گزارش مهر، تأیید یا رد وزیران برهه حساس برای ملت ایران، کمک نمایندگان به استقرار دولت، اجرای دموکراسی دروغین غرب در غزه و یمن، سالروز جهانی مسجد و سالروز کودتای ۲۸ مرداد از مهمترین رویدادهایی بود که امام جمعه شاهرود به آن‌ها اشاره داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ