اعتماد به آمریکا فرجامی جز سقوط ندارد

اقتصاد ایران: پاکدشت- امام جمعه پاکدشت گفت: اعتماد به آمریکا فرجامی جز سقوط ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جوکار در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت با اشاره به مراسم اربعین حسینی گفت: دستاورد مهم پیاده روی اربعین، کیمیای محبت امام حسین (ع) است که هم انسان در این پیاده روی محبتش به امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت بیشتر و هم انس و ارتباط و محبت با محبین و زائرین امام حسین (ع) بیشتر می‌شود.

امام جمعه اربعین را نقطه تلاقی آزادگان جهان حول محور سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) دانست و گفت: آزادی خواهان جهان از همه جای دنیا خود را به پیاده روی اربعین می‌رسانند.

وی گفت: پیش بینی می‌شود غیرمسلمانان هم امسال به دلیل مظلومیت مردم غزه در این راهپیمایی حضور پرشور داشته باشند.

امام جمعه پاکدشت سپس به سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به کشور اشاره و با توجه به فرمایشی از مقام معظم رهبری اظهار کرد: آزادگان برای ایران حفظ آبرو کردند، آزادگان سلحشور ایران اسلامی عزت و آبرو و ولایتمداری و مردانگی خود را نشان داده و شکوهمندانه به وطن بازگشتند.

وی سپس به سالروز کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد علیه دولت مصدق اشاره کرد و گفت: ساقط کردن دولت و بازگشت شاه در سال ۱۳۳۲ و سقوط دولت مصدق بعد از ملی شدن صنعت نفت را نتیجه اشتباه بزرگ مصدق اعتماد و تکیه به آمریکا دانست.

امام پاکدشت اضافه کرد: اعتماد به آمریکا فرجامی جز سقوط ندارد که به عنوان نمونه می‌توان به صدام، حسنی مبارک و… اشاره کرد، متأسفانه طی این همه سال و مشاهده اسناد و مدارک اعتماد به آمریکا، هنوز برخی دم از آمریکا و اعتماد کردن به او می‌زنند، آمریکایی که در کشتار بی گناهان شریک بوده و در ۱۰ ماه اخیر در غزه بیش از ۴۰ هزار افراد غیرنظامی بیگناه کشته شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ