مسابقات کاراته قهرمانی خراسان رضوی به میزبانی قوچان برگزار شد

اقتصاد ایران: قوچان- نماینده سبک کیوکوشین کاراته خراسان رضوی از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته استان با حضور ۵۰۰ ورزشکار در رده‌های سنی مختلف به میزبانی قوچان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل عاطفی ظهر جمعه در حاشیه مسابقات کاراته استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قهرمانی خراسان رضوی با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار شرکت‌کننده از شهرستان‌های مشهد، تربت‌جام، کاشمر، تربت‌حیدریه، باخرز، چناران، درگز و… در رده‌های سنی نوباوه، نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در سالن ورزشی معلم قوچان از صبح امروز آغاز به کارکرده است.

نماینده سبک کیوکوشین کاراته خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کننده این مسابقات در تاریخ کاراته قوچان بی‌سابقه بوده است، گفت: شور و شعف و اشتیاق برای رشته‌ای به‌غیراز رشته کشتی با چوخه برای اولین بار و با این کیفیت و کمیت در میان ورزش‌های رزمی بسیار بی‌نظیر است.

وی با یادآوری این مطلب که کاراته به دودسته کنترلی و غیر کنترلی یا آزاد تقسیم می‌شود و سبک داوری نیز در این مسابقه‌ها تابع قوانین آزاد است، بیان کرد: مسابقات رشته‌های رزمی به‌ویژه مسابقات سبکی به‌صورت خودگردان بوده و از هنرجو و شرکت‌کننده هزینه دریافت تا مسابقات مهیای برگزاری شود و گاهی برای برگزارکننده ضرر، گاهی سود و گاهی نیز برابر است.

عاطفی تأکید کرد: اگر این مسابقات در مرکز استان برگزار می‌شد قطعاً تعداد شرکت‌کننده به بیش از ۸۰۰ نفر می‌رسید اما برگزاری در سطح شهرستان‌هایی همچون قوچان می‌توانند موجب جذب علاقه‌مندان به این رشته‌های ورزشی نیز شود.

نماینده سبک کیوکوشین کاراته خراسان رضوی یادآور شد: نفرات برتر اول تا سوم این مسابقات حکم و مدال سنگین دریافت می‌کنند و برای حفظ شأنیت اساتید هم به تیم اول ۱۵ میلیون تومان، تیم دوم ۱۰ میلیون تومان، تیم سوم ۵ میلیون تومان و تیم‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب ۳ و ۲ میلیون تومان اهدا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ