رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است

اقتصاد ایران: ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس حیات خودش او را در ادامه جنگ می‌بیند، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است و می‌داند که اخلال در امنیت جمهوری اسلامی برای آن‌ها هزینه سخت و پشیمان‌کننده‌ای دارد، اسلام به ما دستور می‌دهد اگر با شما جنگیدند با آن‌ها بجنگید، منطق مقابله به‌مثل یک منطق انسانی و قرآنی است و آن‌چه دشمن از ما تصور دارد و وعده صادق نشان داد که جمهوری اسلامی می‌تواند در هر زمان هر هدفی را که بخواهد مورد موشک‌ها و پهپادهای خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه گنبد آهنین و کشورهایی که هم‌پیمان رژیم صهیونیستی هستند و برای دفاع در کنار آن‌ها قرار گرفته‌اند نمی‌توانند مانع اجرای اراده جمهوری اسلامی باشند، افزود: جمله‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که خون‌خواهی می‌کنیم، آن‌چنان آن‌ها را مرعوب کرده که در سوراخ خزیده‌اند، ترسی وحشتناک‌تر از مرگ آن‌ها را فرا گرفت و ترس از مرگ بدتر از مردم خواهد بود.

امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی کودک کش، منتظر انتقام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت باشد، ابراز کرد: انتقام قطعی، بازدارنده، دردناک و فراموش‌نشدنی است، آن‌ها می‌دانند پس از اینکه تشکیل حکومت داده‌اند، در مدت کوتاهی محکوم به نابودی خواهند بود و این وعده‌ی کتاب آسمانی‌یهود است و امروز زمان آن فرا رسیده و آن‌ها به طور قطع، بهای خون کودکان مظلومی که می‌کُشند و نسل‌کشی که انجام می‌دهند را خواهند پرداخت.

خطیب نماز جمعه ایلام با اشاره به اینکه کنگره بزرگ اربعین امروز جهانی شده و وحدت قابل‌توجهی در جهان اسلام ایجاد کرده است، گفت: اربعین فصل بیداری امت اسلامی و فرصتی برای کادرسازی جامعه جهانی برای حاکمیت امام منتقم حضرت امام زمان (عج) است.

کریمی‌تبار یادآور شد: زیارت با معرفت امام معصوم (ع) باید در این ایام بیشتر مورد توجه قرار گیرد که فراتر از پذیرایی از زائر، اسکان و تسهیل در تردد و درمان زوار است.

وی با تأکید بر توجه جدی به فلسفه قیام امام حسین (ع) و زیارت بامعرفت امام معصوم (ع)، افزود: جنایت‌هایی که صهیونیست‌ها امروز علیه ملت مسلمان فلسطین و غزه با حمایت آمریکا و اروپا انجام می‌دهند، باید تبیین شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ