۲۰ میلیون بطری آب معدنی توسط ستاد اجرایی برای اربعین ذخیره شد

اقتصاد ایران: ایلام- رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ۲۰ میلیون بطری آب معدنی توسط ستاد اجرایی برای اربعین ذخیره شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز فتاح ظهر جمعه در دیدار استاندار ایلام در مرز مهران اظهار کرد: از تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار ایلام در اربعین تقدیر کرد و گفت: زیرساخت‌های اربعین در ایلام متحول شده است که این تحولات باقیات و صالحات است و تلاش داریم خدمات خود را در اربعین بیشتر و گسترده‌تر کنیم.

وی افزود: این ستاد برای خدمات دهی به زوار، بیش از ۲۰ میلیون آب معدنی و ۲ میلیون غذای آماده ذخیره کرده است که استان ایلام با توجه به سهم بالای تردد زوار، بیشترین سهم را از آب معدنی و غذای آماده دارد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز اظهار داشت: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به‌عنوان یک نهاد انقلابی هر ساله در اربعین خدمات ارزنده‌ای ارایه می‌دهد که امسال هم به‌خوبی در این عرصه ورود کردند.

وی با اشاره به اینکه امکانات سرمایشی، مه‌پاش و مواکب در مسیر تردد زوار در راستای رفاه حال زوار اربعین فراهم شده است، یادآور شد: ۱۲ هزار مترمربع سایه‌بان در پایانه مرزی مهران و در مجموع هم ۵۲ هزارمتر مربع در موقفگاه‌های زوار از جمله پایانه شهید رئیسی و پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد و همچنین ۹ کیلومتر مه‌پاش نیز در طول مسیر تردد زوار در پایانه مرزی مهران نصب شده است.

وی با اشاره به اهتمام مدیران استان برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی، گفت: برای باشکوه برگزار شدن کنگره اربعین‌حسینی ریل‌گذاری کردیم. طی سه سال گذشته زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در ایلام نظام‌مند شده است.

وی با بیان اینکه اربعین یک جریان تمدن‌ساز است، گفت: هر ساله با کارهای فرهنگی در حوزه اربعین، شاهد ترویج این فرهنگ هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ