اربعین نماد شکوه و عزت اسلام/ مردم به برگزاری مراسم کمک کنند

اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان اربعین را نماد شکوه و عزت اسلام در جهان برشمرد و گفت: مردم به برگزاری هر چه مطلوب‌تر این آیین کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی امام علی (ع) بابیان اینکه اربعین فرصتی برای اتحاد و برادری بین امت‌های اسلامی است، ابراز داشت: دشمن از این وحدت در هراس است لذا شرکت در این آئین اهمیت بسیار دارد.

وی با بیان اینکه اربعین نماد شکوه و عظمت اسلام است، افزود: مردم با حضور یا کمک‌های معنوی و مادی خود می‌توانند به برپایی این آئین کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بسیاری از افراد توانایی شرکت در اربعین و رفتن به کشور عراق را ندارند، ابراز داشت: راهپیمایی جا ماندگان اربعین به همین منظور همه ساله برگزار می‌شود که این افراد می‌توانند در آن حضور یابند و یا در موکب‌های سطح شهرها همکاری کنند.

مطیعی بابیان اینکه امروز باید تاریخ خوانی و بصیرت افزایی بین جوانان رواج بیشتری پیدا کند، تصریح کرد: این موضوع در شناخت اهداف و چهره واقعی دشمن برای نسل جدید مؤثر است.

وی بابیان اینکه دشمن از دیرباز تاکنون از هیچ دسیسه و نیرنگی برای رسیدن به اهداف شوم خود کوتاهی نکرده است، افزود: نمونه بارز آن را در مناسبت کودتای ۲۸ مرداد می‌توان به عینه دید که چه طور دشمن با تفرقه افکنی به دنبال تحقق نیت باطل خود بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل ترور شهید اسماعیل هنیه، هفته پر کار مجلس در انتخاب وزیران، توجه به کارآمدی افراد در پذیرفتن سمت، روز جهانی مسجد و ضرورت تقوا از مهمترین موضوعات مطرحی در نماز جمعه این هفته سمنان بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ