تامین آب و برق زمین‌های طرح جوانی جمعیت در دشتی تسریع شود

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: تامین آب و برق زمین‌های طرح جوانی جمعیت در دشتی تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در نماز جمعه خورموج اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و این روزها شاهد پدیده بی‌نظیر از عزیمت میلیون‌ها عاشق و دلباخته اباعبدالله الحسین علیه السلام به سرزمین مقدس کربلای معلی هستیم.

وی افزود: شهرستان دشتی هم به همت جمعی از جوانان مخلص و مؤمن رنگ و بوی اربعین و کربلا گرفته است. چند موکب در سطح شهرستان در حال خدمت رسانی خالصانه و با برنامه به زائران کربلا هستند که بنده لازم می‌بینم از شور و اخلاص و دلدادگی آن‌ها و از مشارکت و کمک‌های شما مردم صمیمانه قدردانی کنم.

امام جمعه دشتی تاکید کرد: تا الان تعداد زائرین بیشتر از پیش بینی‌ها بوده است، لذا نیازمند کمک بیشتر و مشارکت شما در این ثواب عظیم می‌باشد.

کارکردهای مسجد احیا شود

وی با اشاره به روز جهانی مسجد خاطرنشان کرد: باید کارکردهای مسجد احیا شود و بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی در صورت داشتن مسجد برقرار و تراز اسلام و انقلاب اسلامی حل خواهد شد.

وی با اشاره به پایان بازی‌های المپیک و تبریک به مدال آوران و مربیان و تلاشگران در عرصه ورزش افزود: نقطه تاریک المپیک پاریس رفتار سخیف دوگانه سیاسی بود.

زاهددوست بیان کرد: در حالی که روسیه را به بهانه جنگ اوکراین از حضور در این مسابقات محروم کردند اما نمایندگان رژیم جلاد و خونخوار صهیونیستی که در حال نسل کشی است و در ۱۱ ماه گذشته ۱۵ هزار کودک را قتل عام کرده در این مسابقات پذیرفتند که البته خوشبختانه توسط اکثر مردم دنیا محکوم و مواخذه شدند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اسرائیل مدتی است بعد از تهدید جمهوری اسلامی مبنی بر انتقام در ترس شدید به سر می‌برد و عملاً نیمه تعطیل است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: بازی چند باره آنها مبنی بر مذاکره برای آتش بس جز سیاستی برای خرید وقت به نفع نتانیاهو خبیث نیست. و سیاست یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس مبنی بر مذاکره فقط بعد از اتمام جنگ و جنایت علیه مردم بی دفاع غزه سیاستی قابل تحسین است.

تقویت وحدت در جبهه مقاومت

وی تصریح کرد: روز به روز شاهد وحدت انسجام بیشتر در جبهه مقاومت و قوی‌تر شدن آنها هستیم؛ فقط حزب الله لبنان ۲۵۰۰ حمله به سمت اسرائیل داشته است.

زاهددوست ادامه داد: برخی تحلیلگران خود صهیونیست اذعان کرده‌ام که عمر اسرائیل رو به پایان است و حداکثر تا چند سال آینده نامی به نام اسرائیل در نقشه دنیا نخواهد بود. به فضل الهی با انتخاب سخت و خونخواهی جبهه مقاومت به زودی اسرائیل از صحنه روزگار محو و نابود خواهد شد.

وی در مورد رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی بیان کرد: تلاش رئیس جمهور در راستای تحقق وفاق ملی قابل تحسین و تقدیر است. مجلس شورای اسلامی در انتخاب کابینه دولت مسئولیت خطیری دارند که باید با اقتدار به تکلیف انقلابی خود عمل کنند.

امام جمعه دشتیاضافه کرد: به تعبیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی افراد مؤمن، امین، صادق، متدین، از بُن دندان معتقد به جمهوری اسلامی و امیدوار به آینده به نظام اسلامی، اشتهار به پاک‌دستی و صداقت و کارآمدی را که فاقد سو سابقه باشند را به عنوان میدان داران کابینه چهاردهم انتخاب کنند.

وی افزود: به فرمان رهبر حکیم انقلاب اسلامی حمایت از دولت چهاردهم را تکلیف خود بدانیم و همگان دولت را در انجام مأموریت‌های مهم خود حمایت کنند.

زاهددوست خواستار تسریع در ارائه انشعاب آب و برق به زمین‌های طرح فرزند آوری و جوانی جمعیت شد و گفت: این طرح یکی از یادگارهای شهید خدمت آیت الله رئیسی (ره) است لذا از مسئولان مرتبط تقاضا می‌کنم نسبت به واگذاری انشعاب آب و برق به زمین‌های طرح فرزند آوری و جوانی جمعیت اهتمام و تسریع بفرمایند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ