راهپیمایی اربعین حسینی رمز ظهور ولیعصر (عج) است

اقتصاد ایران: لاهرود - امام جمعه بخش مشگین شرقی گفت: راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی رمز ظهور حکومت جهانی حضرت امام مهدی موعود (عج) است که دشمنان به شدت از آن می‌ترسند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی در محل مصلای امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود اظهار کرد: رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل در بدترین شرایط ممکن و در اوج وحشت به سر می‌برد. هر لحظه منتظر انتقام هستند و به زودی انتقام سختی را خواهند دید.

وی با تاکید بر تقویت روحیه امیدآفرینی در جامعه خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال القای ضعف، ناامیدی و تسلیم هستند اما این آرزو را به گور خواهند برد چرا که قرآن به ما فرموده است؛ تسلیم دشمن شدن باعث غضب الهی می‌شود که دلالت دنیوی حتماً یکی از میوه‌های آن است.

امام جمعه لاهرود با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی بیان کرد: راهپیمایی میلیونی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع)، بزرگترین اجتماع بشری و در حقیقت تجلی تمام خوبی هاست.

حجت الاسلام صفری ادامه داد: راهپیمایی اربعین حسینی رمز ظهور حکومت جهانی حضرت حجت ابن حسن عسکری (عج) است که تمامی دشمنان و بدخواهان به شدت از آن می‌ترسند و سعی در کمرنگ شدن آن دارند به طوری که کاملاً بایکوت رسانه‌ای شود.

وی تاکید کرد: علامت ایمان و نشانه منتظران ظهور این است که با تمام توان برای رونق افزایی اربعین حضرت سید الشهدا (ع) تلاش کنند.

صفری مشکلات مردم این بخش را یادآور شد و بیان کرد: حقیقتاً با تمام وجود متأسفم که مسئولین ابتدایی‌ترین مسئله را نمی‌توانند مدیریت کنند و مردم از کمبود نان به شدت شاکی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئول ارشد استانی تدابیر ویژه ای را برای رفع همیشگی مشکل کمبود آرد و نان در منطقه اتخاذ کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ