آزادگان نماد مقاومت در جامعه اسلامی هستند

اقتصاد ایران: رشت- امام جمعه موقت رشت گفت: آزادگان نماد مقاومت و دین داری در جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان افتخار نظام هستند چرا که دست ذلت به سوی دشمن دراز نکردند و آبروی ملت را حفظ کردند.

وی با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت و دین داری در جامعه اسلامی هستند، افزود: خاطرات و تجربیات آزادگان نوشته و یا مستند شده تا آیندگان از این ایثارگری‌های با خبر و بهره مند شوند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به ۲۸ مرداد سالروز کودتای ننگین آمریکایی علیه دولت و ملت در کشور اضافه کرد: کودتای ننگینی که با حمایت بیگانگان و آمریکا در کشور اتفاق افتاد اما حافظه تاریخی ملت این دشمنی‌ها و کینه توزی ها را فراموش نخواهند کرد.

قربانپور با اشاره به اینکه یکی از ریشه‌های نفرت ما از آمریکا همان جریان آمریکا علیه ملت و دولت است امروز هم دست‌های ظالمانه و توطئه‌های آمریکا مشاهده‌می شود، گفت: ان شاالله به لطف حضرت حق و بیداری جهانی به زودی شاهد فروپاشی استکبار جهانی باشیم.

وی به فرا رسیدن ۳۰ مرداد سالروز حادثه بزرگ آتش زدن مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: هر کجا توطئه‌ای اتفاق افتاده نام ننگ این رژیم در آنجا پیدا است و به همین علت این روز را روز جهانی مسجد معرفی کردند.

قربانپور با بیان اینکه مسجد سنگر است و باید مساجد از حضور نسل جوان و نوجوان پرشور باشد، افزود: همه نخبگان و پایگاه‌ها و علما مجدداً با برنامه‌ریزی ارزشمند کاری صورت دهند تا مبانی اعتقادی و اخلاقی در دوره‌های آموزشی با جاذبه‌های فنی و با نشاط خوب به نسل جوان انتقال یابد.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: این رژیم منحوس با کمال وقاحت در کشورمان مهمان کشی راه انداخت و ما بر همین اساس با تمام وجود و مردم همیشه در صحنه و نمازگزاران ضمن محکومیت جنایت اسرائیل حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و خونخواهی شهید عزیز را مسؤولین جمهوری اسلامی خواهانیم.

قربانپور گفت: امیدواریم با استقرار دولت چهاردهم و با انتصابات جدید در گیلان، به سرعت برای خدمت به مردم، هم مسؤولین و مردم در کنار مردم فهیم پای دغدغه‌ها ومطالبات مردم بنشیند با برنامه مدون و سرعت اجرا عمل کنند تا موجب رضایتمندی مردم شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ