تشییع شهید افشاری روی دستان ارادتمندان به اهل بیت (ع) در شهرضا

اقتصاد ایران: اصفهان-شهید مدافع حرم دیگری در دیار نصف جهان و شهرستان شهرضا بر دستان پر مهر مردم تشییع شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- بار دیگر دیار نصف جهان و شهر شهرضا میزبان شهید مدافع حرم دیگری است که این پیام را مخابره کنند که دشمنی‌ها با اهل بیت (ع) و اسلام استمرار دارد و این تشییع نشان می‌دهد که درگیری و رویایی در این جنگ نرم و سخت بین جبهه حق و باطل همچنان ادامه دارد. تشییع پیکر مطهر شهید احمدرضا افشاری، اهل سمیرم اصفهان که نیمه اول مرداد ماه در سوریه جانباز شده و روز گذشته به مقام شهادت رسید، از ساعت ۹ صبح از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرضا آغاز شد. پیکر مطهر این شهید بزرگوار در شهرضا تا گلزار شهدای این شهر در حال تشییع است.

در واقع حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم‌های یادبود شهدای مقاومت نشان از قدرشناسی از شهدایی است که سال‌ها برای مبارزه با شجره خبیثه داعش خود را در معرض خطر قرار دادند و در نهایت توسط دولت تأسیس کننده داعش و به شیوه‌ای تروریستی و کاملاً ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

تشییع شهید افشاری روی دستان ارادتمندان به اهل بیت (ع) در شهرضا

تمام شهر از عطر یاس آکنده است، مردمی که شب گذشته به یاد علی اکبر امام حسین (ع) خود را برای استقبال از شهید مدافع حرم شهید افشاری آماده کرده‌اند امروز می‌آیند تا سربازان شجاع میهن را به سوی خانه‌هایشان بدرقه کنند و تسلای دل و جان پدران، مادران، همسران و کودکانی باشند که پس از یک ماه و نیم دوری برای آخرین بار عزیزدل خود را در دل تابوت‌های پرچم پوش به نظاره می‌نشینند.

در تاریخ سراسر نور این شهر و این دیار نام زیبای شهدا بر سر زبان‌ها جاری است و عملیات‌های تروریستی بسیاری توسط دشمن انجام شده که آمار بالای ۱۷ هزار شهید ترور را در تاریخ نظام مقدس بر جای گذاشتند. روزهای اخیر هم شاهد عملیات تروریستی مختلف بودیم که چشم دیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و جوانان بی‌گناه و بی‌دفاع ما را در کوچه‌ها و خیابان‌ها پر پر کردند.

بار دیگر فرزندان شهید این ملت پیامی از دل نصف جهان برای جهانیان دارند، گویی این پیکر خونین شهیدان مدافع حریم امنیت ملت ایران فریاد می‌کند که پایه‌های این نظام در دل ملت ایران ریشه دارد و هیچ‌گاه از طوفان‌ها وسیلاب‌ها نیز سرخم نخواهد کرد، ای دشمنان! آرزوهایتان برای وارد کردن کوچک‌ترین خدشه بر دل این نظام را به گور خواهید برد، گام‌های این مردم نیز نشان می‌هد همیشه در مسیر سرسپردگی به ولایت فقیه و انقلاب قدم خواهند نهاد و بس.

تشییع شهید افشاری روی دستان ارادتمندان به اهل بیت (ع) در شهرضا

اشک فراق بر چهره‌ها جاری است اما دل‌هایمان محکم است که امروز دیار نصف جهان میهمانی از جنس آسمان دارد، فرشتگانی آمده‌اند تا شهید ما را به عرش اعلا ببرند، به یک میهمانی بزرگ به میزبانی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فرزندان دلاور ایران! آسمانی شدنت مبارک!

خیل عظیم جمعیت توان حرکت را از همه مردم گرفته بود، عاشقان دل سوخته منتظر رسیدن لحظه وصال با یار بودند. همه با هم «خوش آمدی مدافع حرم»، «سلام عزیز پرپرم»، «سلام عزیز برادرم»، «سلام ماه منورم» را زمزمه می‌کردند.

مردم با تشییع شهید به یاد اسرای کربلا و اربعین هم قدم شدند و در گرمای ۴۰ درجه با خانواده شهید و با نوای یا حسین (ع) همدردی کردند. قدم قدم به شوق اینکه با شهید حرف خود را بزنند به سمتش رهسپار می‌شوند تا شهید افشاری شفیع دنیای آخرت شوند.

تشییع شهید افشاری روی دستان ارادتمندان به اهل بیت (ع) در شهرضا

پس از مراسم تشییع در شهرضا نیز پیکر مطهر این شهید به اصفهان منتقل شده و مراسم تشییع و خاکسپاری پس از اقامه نماز جمعه از مصلی اصفهان تا گلستان شهدا برگزار خواهد شد و پیکر این شهید والامقام در جوار همرزمان مدافع حرمش آرام خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ