هیچ محدودیتی در ارائه خدمات قرآنی به مواکب وجود ندارد

اقتصاد ایران: مسئول کمیته قرآنی ستاد اربعین با بیان اینکه هیچ محدودیتی در ارائه خدمات قرآنی به مواکب وجود ندارد، گفت: بیش از یک هزار برنامه قرآنی در محورهای مختلف برگزار می شود و فهرست خوبی از مواکب در اختیار کمیته قرآنی قرار گرفته است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مجیدی مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئول کمیته قرآنی ستاد اربعین،گفت: جنس کار کمیته قرآنی، کار کیفی است و امسال با هماهنگی خوبی که بین مجموعه‌های مختلف انجام شد، هیچ نهادی کاروان قرآنی اعزام نمی‌کند مگر در قالب قرارگاه قرآنی سازمان اوقاف؛ به همین منظور بیش از یک هزار برنامه قرآنی در محورهای مختلف برگزار می‌شود و فهرست خوبی از موکب‌های در اختیار کمیته قرآنی قرار گرفته است.

مجیدی مهر با تأکید بر اینکه کمیته‌ها در حوزه فرهنگی باید فعال شوند، اظهار کرد: طی روزهای آتی برنامه ما تقریباً کامل خواهد شد. چیدمان قاریان که چه ساعتی در کدام محفل در کدام محور و در کدام موکب حضور پیدا کنند صورت گرفته است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف عنوان کرد: اگر مسئولان موکب‌ها فکر می‌کنند ظرفیتی دیگر غیر از این وجود دارد که در اختیار ما قرار نگرفته، ارتباط بگیرند تا برنامه‌ریزی کنیم.

او با بیان اینکه هیچ محدودیتی در ارائه خدمات قرآنی به موکب‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: برای هر قاری در طول یک روز، چهار برنامه پیش‌بینی شده و با توجه به نوع فضای اربعین به 5 یا 6 برنامه هم خواهد رسید.

مسئول کمیته قرآنی ستاد اربعین با بیان اینکه اوج محافل در حرم امام حسین (ع) با هماهنگی عتبه حسینی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعددی در حرم حضرت عباس (ع) خواهد بود و همچنین در حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین (ع) و شهر نجف محافل قرآنی برنامه‌ریزی شده است. در عین حال در شهر سامرا نیز محافل قرآنی در حرم مطهر امامزاده سید محمد (ع) برگزار خواهد شد.

مجیدی مهر در پایان تصریح کرد: به نظر می‌رسد در سال جاری برنامه‌های پر باری در حوزه فعالیت‌های قرآنی در اربعین داشته باشیم. ضمن اینکه در حوزه رسانه نیز با شبکه قرآن، نسیم و سکوها توافقی انجام شده و برنامه‌های مشترکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ