ماموریت اربعین تا به امروز به احسن وجه انجام شده است

اقتصاد ایران: شلمچه - رئیس بازرسی کل انتظامی کشور گفت: مجموعه گزارش‌های نظارتی حاکی از این است ماموریت تا به امروز به احسن وجه در حوزه‌های روان سازی شد آمدی، تامین نظم و امنیت، گذرنامه و.. انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از طرح‌های بسیار مهم مناسبتی انتظامی کشور، راهپیمایی اربعین حسینی است که محور امنیت زوار از مبدا تا مرز و بخشی در دیپلماسی مرزی و تعاملات مرزی درون کشور عراق به صورت ویژه دنبال می‌شوند.

وی با بیان اینکه از دیگر محورها روان سازی شد آمدی ترافیکی در محورهای مواصلاتی نزدیک به مرزها که با برنامه‌ریزی مشخص در حال انجام است، افزود: محور دیگر مأموریت پلیس پیشگیری از جرم با تمرکز بر سرقت است.

رئیس بازرسی کل انتظامی کشور اضافه کرد: حوزه مربوط به گذرنامه بخش بسیار مهمی است که در سال جاری با توجه به اپلیکیشن پلیس من و همچنین آمادگی که در این حوزه وجود دارد به خوبی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: به حمدالله مجموعه گزارش‌های نظارتی حاکی از این است مأموریت تا به امروز به احسن وجه در حوزه‌های روان سازی شد آمدی، تأمین نظم و امنیت، گذرنامه و.. انجام شده است.

رئیس بازرسی کل انتظامی کشور تصریح کرد: تا به امروز مجموعه گزارش‌های نظارتی بازرسی کل فراجا حاکی از این است که همکاران حضور مؤثر، با برنامه و همه بخش‌هایی که مرتبط با با مأموریت اربعین هستند (یگان ویژه، مرزبانی، پیشگیری، اطلاعات، راهنمایی و رانندگی و..) حضور فعال دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: در در مجموع ارزیابی بازرسی مأموریت امسال بهتر از سال‌های گذشته مأموریت اربعین در حال انجام است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه تیم‌های نظارتی در میدان حضور دارند، گفت: رسالت فلسفه وجود دستگاه نظارتی بازرسی فراجا کمک به تسهیل مأموریت، بهبود شرایط و ارتقا انجام مأموریت که قبل از شروع مأموریت، بازرسی در میدان حضور داشته و به طور مستمر مأموریت را در کنار سایر همکاران دنبال می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ