قیمت برنج در فصل برداشت مناسب نیست

اقتصاد ایران: ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که قیمت برنج در فصل برداشت مناسب نیست، گفت: دخل و خرج کشاورزان نمی خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوی الهی، آن را کلید و رمز همه خوشبختی‌ها ذکر کرد و گفت: کلید اتصال به ولایت و بهشت، تقوا است و سعادت و خوشبختی را نصیب می‌کند.

وی با بیان این که تقوا و رعایت حلال و و حرام امری ضروری است با اشاره به فصل گرما و نوبت بندی خاموشی برق گفت: اگر در مصرف برق مدیریت و صرفه‌جویی کنیم هیچ خانواده و یا بیمارستانی دچار خاموشی نمی‌شود.

آیت الله لایینی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و گفت: آزادگان در بدترین شکنجه‌ها دست ذلت به سوی دشمن دراز نکردند و آبروی ملت را حفظ کردند.

امام جمعه ساری به مناسبت ۲۸ و ۳۱ مرداد اشاره و اضافه کرد: مسجد سنگر است و باید مساجد از حضور نسل جوان و نوجوان پرشور باشد و نباید مسجد از ما شاکی باشد.

وی با اظهار اینکه صنعت دفاعی افتخار بزرگی را برای کشور. رقم زده است، گفت: بخشی از بازدارندگی‌ها به برکت صنعت دفاعی است که دشمن جرأت چپ نگاه کردن به ملت و کشور ما را ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به درخشش ورزشکاران در المپیک اشاره و از آنان تقدیر کرد و در بخشی از سخنانش به قیمت برنج اشاره کرد و گفت: قیمت برنج در فصل برداشت خوب و مناسب نیست و خرج‌و دخل کشاورزان نمی‌خواند.

آیت الله لایینی از مسؤولان خواست تا برنامه ریزی کنند و جلوی ضرر کشاورزان را بگیرند وگفت: کشاورزان از فروش برنج به واسطه‌ها جلوگیری کنند و دولت و مسؤولان کارشناسی درستی داشته باشند.

امام جمعه ساری به بررسی کابینه و وزرای پیشنهادی توسط مجلس اشاره کرد و گفت: در عین این که باید شایستگی‌ها را بررسی کنند اصل بر همکاری با دولت و رئیس جمهور است و مجلس با دولت همکار باشد و تعامل را سرلوحه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به جنگ روانی دشمن گفت: دشمن می‌خواهد با جنگ روانی ملت را بترساند درحالی که طبق منطق امام حسین (ع), دست تسلیت و ذلت به سوی آمریکا دراز نمی‌کند و دست هرکسی که به نشانه تسلیم به سمت آمریکا دراز شود را قطع می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ