سایه "بن‌بست" بر سر "شهرزاد"

اقتصاد ایران: علی‌رغم اعلام آغاز به کار "سامانه شهرزاد" از سوی شهرداری تهران و ثبت‌نام کالاهای اساسی و ارسال آن به درب منازل، بسیاری از خانواده‌ها نسبت به کیفیت فعالیت این سامانه انتقاد کرده‌اند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چهاردهم تیرماه سال جاری علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در آیین آغاز فروش غیرحضوری گوشت و کالاهای اساسی در بستر "سامانه شهرزاد" که همزمان با یکصد و سی و یکمین پویش امید و افتخار برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز بسیار خوبی است چراکه این برنامه جزء برنامه‌های بسیار بزرگ مدیریت شهری برای ارائه خدمت است، اظهار کرد: امروز برای بنده که توفیق افتتاح خدمات مختلف را دارم، کارکرد بالاتری دارد که بخشی از آن به همکاری دولت و شهرداری، بخشی دیگر توجه به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و بخش سوم به دقت در ایجاد عدالت و توسعه کرامت انسانی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه گوشت گوسفند هر کیلو 319 هزار تومان است، تصریح کرد: گوشت موجود در بازار بیش از دو برابر این قیمت عرضه می‌شود. روزانه 120 تن گوشت در میادین و فروشگاه‌های ما توزیع می‌شود و شهروندان در صف می‌ایستند تا گوشت تهیه کنند اما برخی می‌گویند کرامت انسانی آنها آسیب می‌بینند گوشت 700 هزار تومانی می‌خرند. تلاش ما این است که سه میلیون و 300 هزار خانوار گوشت را در قالب سامانه شهرزاد با پیک برقی که پیش‌بینی شده، درب منزل دریافت کنند.

زاکانی با بیان اینکه با استاندار تبریز و شهردار اصفهان صحبت کردیم که این سامانه رایگان به آنها نیز ارائه شود، گفت: امروز منبع دست ماست و می‌گوییم سامانه را به یک‌هزار و 400 شهر ارائه خواهیم داد. ما در تهران به کل کشور خدمت می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، حال با گذشته چند هفته از آغاز به کار این سامانه و ثبت‌نام از خانواده‌ها جهت توزیع کالاهای اساسی در مقابل درب منازل، بسیاری از شهروندان نسبت به فعالیت این سامانه انتقاد کرده‌اند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران از عدم امکان ثبت‌نام درخواست خود در این سامانه گلایه کرده‌اند و برخی دیگر نیز عنوان داشته اند که علی‌رغم ثبت درخواست هنوز نتواسته‌اند کالاهای مورد نظر خود را دریافت کنند.

پول سفارشاتی که با مشکل مواجه شدند به شهروندان عودت داده می‌شود

مهدی بختیاری‌زاده؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به گلایه شهروندان در خصوص عدم تحویل گوشت گرم پس از درج سفارش گفت: این موارد به دلیل مواردی نظیر وجود اختلالاتی است که در سیستم ایجاد شده و یا اینکه آدرس‌ها به صورت نادرست برای تحویل مرسوله در سامانه ثبت شده است.

وی اضافه کرد: در صورتی که سفارشاتی با مشکل مواجه‌شده و یا به دلایلی مرجوع شوند، مبلغ واریز شده از سوی شهروندان به حساب آنها برگردانده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ