وقوع توفان‌های شدید در جزایر بالئاریک اسپانیا ویرانی به بار آورد

اقتصاد ایران: تنها چند روز پس از تحمل چهارمین موج گرما، توفان‌های شدید و باران‌های سیل آسا جزایر بالئاریک اسپانیا را درنوردید و باعث جاری شدن سیل گسترده، بسته شدن جاده‌ها، تخلیه و لغو پروازها شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یورونیوز، تنها چند روز پس از تحمل چهارمین موج گرما، توفان‌های شدید و باران‌های سیل آسا جزایر بالئاریک اسپانیا را درنوردید و باعث جاری شدن سیل گسترده، بسته شدن جاده‌ها، تخلیه و لغو پروازها شد.

رسانه‌های محلی روز جمعه گزارش دادند واحد اضطراری نظامی در مجمع الجزایر در غرب مدیترانه مستقر شده است تا وضعیت را ارزیابی کرده و در صورت لزوم از مقامات مدنی حمایت کند.

در جزیره منورکا، گارد مدنی ۳۱ نفر از ساکنان یک خانه سالمندان را به دلیل خطر فروریختن ساختمان ناشی از باران‌های بی امان تخلیه کرد. علاوه بر این، یک خانواده پنج نفره از جمله سه خردسال پس از گیر افتادن در وسیله نقلیه خود نجات یافتند.

بر اساس گزارش‌ها، شرکت دولتی مدیریت فرودگاه‌های اسپانیا، توفان‌ها منجر به اختلالات قابل توجهی در سفر شده است، به طوری که حدود ۷۰ پرواز در روز پنجشنبه لغو شدند.

مقامات تمام فعالیت‌های خارج از خانه را ممنوع کرده‌اند که منجر به لغو رویدادها، مهمانی‌ها و کنسرت‌های برنامه‌ریزی شده برای امروز جمعه، تعطیلات ملی در سراسر اسپانیا شد.

در مایورکا، ده نفر از ساکنان خانه‌های که تا نیم متر پر آب شده بودند تخلیه شدند. آتش نشانان همچنین ۲۹ مسافر را از قطار شهری محلی پس از خرابی به دلیل شرایط جوی شدید خارج کردند.

توفان‌ها باعث انجام چندین امداد دریایی نیز شده است.

اورژانس از ساکنان خواسته است به دلیل جریان‌های شدید ناشی از طغیان رودخانه‌ها و سیلاب‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و نسبت به ادامه خطر ناشی از شرایط شدید جوی هشدار داده اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ