آزادگان الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان هستند

اقتصاد ایران: رشت- مسئول بسیج رسانه گیلان گفت: آزادگان نماد مقاومت و پایمردی برای تمام تاریخ ایران اسلامی و الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان هستند.

مهدی پارسا در حاشیه نشست تبیینی و هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه فومن در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ٢۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور سرافراز ایران اسلامی اظهار کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی صبر در برابر زورگویان عالم را معنایی دیگر بخشیده و اراده فرزندان این مرز عزیز را به رخ دنیا کشانده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند، گفت: این روز تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یادآور وعده پیروزی و نصرت خدا که همانا «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ» است.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه اسارت در بند دشمن و احساس جاماندن از قافله شهدا صبری الهی می‌خواست، افزود: سنگر داران پرچم پرافتخار ایران عزیزمان، با همه وجود خود امانتداری کردند و دشمنِ بعث را به خاک ذلت نشاندند و خواب‌های خیالی آنان را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این برهه علاوه بر ستایش استقامت آزادگان سرافراز کشورمان باید به صبر و پایداری خانواده‌های آنان نیز بالید چرا که با ایستادگی خود شکوهِ مقاومت را در تاریخ پرغرور این ملت ثبت کردند.

پارسا با بیان اینکه در روزهای پیروزی و مقاومت مردم ایران پس از جنگ تحمیلی، ناگاه خبری تمام ایران اسلامی را فراگرفت و جامعه رسانه‌ای آن روزها خبری از جنس «اشک» و «لبخند» را به دنیا مخابره کردند، اضافه کرد: خبرمخابره شده آن روزها نماد مقاومت و پایمردی ملت صبور ایران اسلامی برای تمام تاریخ ایران اسلامی شد نمادی که الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ