تایید نهایی نتایج انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر

اقتصاد ایران: رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع جمعیت، نتایج انتخابات ۴۱۳ شعبه مورد تأیید هیأت مرکزی نظارت قرار گرفت و در ۲ شعبه ابطال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع جمعیت، با حضور رئیس و نماینده ولی فقیه در جمعیت و سایر اعضای هیأت نظارت و رئیس و دبیر ستاد اجرایی انتخابات هلال‌احمر برگزار شد.

پیرحسین کولیوند؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر در این جلسه اظهار کرد: ششمین انتخابات مجامع، یکی از مهم‌ترین رویدادهای هلال‌احمر محسوب می‌شود، زیرا در این انتخابات اعضای داوطلب هلال‌احمر منتخب خود را جهت شورای اجرایی شهرستان و در مراحل بعدی مجمع استانی و شورای عالی مشخص می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر برگزار و در خصوص بررسی نهایی نتایج انتخابات بحث و بررسی شد. اعضای این هیأت، طبق ماده ۳۷ آئین‌نامه برگزاری انتخابات مجامع، از ۴۱۵ شعبه اخذ رأی، صحت انتخابات در ۴۱۳ شعبه را تأیید و به ستاد اجرایی و نمایندگان هیأت نظارت استانی اعلام کردند.

کولیوند بیان کرد: بر اساس شکایت و گزارشات واصله از نمایندگان هیأت نظارت در برخی استان‌ها، بررسی‌های لازم توسط هیأت مرکزی نظارت صورت پذیرفت و در نهایت انتخابات در دو شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی و شهرستان گالیکش استان گلستان ابطال شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: مرحله دوم انتخابات در زمان مقرر قانونی برگزار خواهد شد و دفترچه برگزاری مرحله دوم انتخابات در اسرع وقت توسط ستاد مرکزی انتخابات تهیه و برای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر ارسال خواهد شد.

گفتنی است مرحله اول انتخابات مجامع هلال‌احمر در سطح شهرستانی، جمعه ۱۹ مردادماه در سراسر کشور با حضور پرشور داوطلبان جمعیت برگزار و طی جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در روز جاری، صحت انتخابات در ۴۱۳ شعبه مورد تأیید قرار گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ