پنالتی‌های بازی آژاکس در لیگ اروپا دیوانه‌کننده بود

اقتصاد ایران: رمکو پاسفر، دروازه‌بان ۴۰ ساله، پنالتی تعیین کننده‌ای را در بازی آژاکس و پاناتینایکوس مهار کرد تا تیم هلندی به دور بعدی مقدماتی لیگ اروپا صعود کند.

ورزش سه: آژاکس برای شکست پاناتینایکوس و صعود به آخرین مرحله مقدماتی لیگ اروپا سختی کشید. آن‌ها این کار را بعد از ضربات طولانی پنالتی انجام دادند که در آن ۳۴ ضربه به سمت دروازه‌ها زده شد! رمکو پاسفر ۴۰ ساله با مهار پنالتی تعیین‌کننده، خودش را عنوان قهرمان بازی امشب معرفی کرد.

فرانچسکو فاریولی که به تازگی دومین دوران حضورش در آژاکس را پس از تجربه تلخ قبلی آغاز کرده، اکنون می‌تواند یک نفس راحتی بکشد.

آژاکس در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر برنده شده بود و با برتری در آمستردام از حریفش میزبانی می‌کرد. در جریان بازی، آن‌ها فرصت‌های زیادی داشتند تا برتری خود را دو برابر کنند و عملاً صعودشان قطعی شود.

با این حال، پاناتینایکوس در نیمه دوم بازی را بهتر شروع کرد و وقتی یک دقیقه به پایان بازی مانده بود، گل تِتِه‌ وارد دروازه آژاکس شد که به همین دلیل بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

پاناتینایکوس با این نتیجه امیدوار بود به هر قیمتی از ضربات پنالتی در ورزشگاه یوهان کرویف جلوگیری کند و بازی را در وقت‌های اضافه تمام کند. در نهایت شاگردان فاریولی مقاومت کردند و بازی را به نقطه پنالتی رساندند که این ضربات خودش به تنهایی یک مسابقه حساس بود.
در ضربات پنالتی ۶ بازی دوباره پنالتی زدند و برابی از آژاکس دوباره پنالتی از دست داد.  پس از اینکه آنتون خائی موفق شد ضربه پنالتی را برای آژاکس به گل تبدیل کند، پاسفر موفق شد ضربه تونی ویهِنا را مهار کند و تیمش را به مرحله بعدی برساند.

پنالتی‌های بازی آژاکس در لیگ اروپا دیوانه‌کننده بود

پاسفر به غیر از مهار 5 ضربه پنالتی با یک مرتبه گلزنی در این ضربات حساس بدون شک ستاره بازی امشب بود.

پنالتی‌های بازی آژاکس در لیگ اروپا دیوانه‌کننده بود

شاگردان فاریولی اگر بخواهند به دوره بعدی لیگ اروپا راه پیدا کنند، همچنان باید بر تیم لهستانی یاگیلونیا (که از لیگ قهرمانان سقوط کرده) غلبه کنند. آژاکس هنوز زنده است و انتظار می‌رود که شب‌های اروپایی در آمستردام طولانی باشد.

پنالتی‌های بازی آژاکس در لیگ اروپا دیوانه‌کننده بود

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ