تقویت ظرفیت‌های اعطای وام اشتغال‌زایی به زنان سرپرست خانوار

اقتصاد ایران: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: افزایش و تقویت توان صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در جهت تسهیل وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار در دولت چهاردهم ادامه داشته و پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا بهروز آذر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشستی اهم اقدامات و برنامه‌های دولت چهاردهم در موضوعاتی چون ستاد ملی زن و خانواده، آئین‌نامه یکپارچه‌سازی خدمات توان‌افزایی زنان سرپرست خانوار، تسهیلات تشویقی ازدواج متولدین دهه ۶۰ و اقدامات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون برای تسهیل وام اشتغال زنان سرپرست خانوار تشریح کرد.

وی در این نشست ضمن تشریح طرح صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار به بیان ویژگی‌های طرح از جمله توجه به موضوع زنان سرپرست خانوار در معرفی ضامن به بانک‌ها پرداخته و وجود صندوق ضمانت برای این گروه از زنان را از جمله مهمترین راهکارهایی دانستند که دریافت ضمانت‌نامه بانکی برای تسهیلات اشتغال ایشان را تسهیل می‌کند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین ضمن تاکید بر فعالیت این صندوق برای افزایش امکان اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار، عنوان شد که دولت چهاردهم تمام تلاش خود را برای بهره‌مندی زنان سرپرست خانوار از این امکان در راستای رفع مشکل ضامن و در راستای تأمین منابع مالی به منظور توسعهٔ اشتغال و کارآفرینی به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی زن و خانواده، کلیه بانک‌های عامل که تسهیلات اشتغال را به شهروندان ارائه می‌دهند، مکلف هستند ضمانت‌نامه‌هایی را که توسط صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار صادر می‌شود، پذیرفته و تسهیلات اشتغال را به متقاضی پرداخت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ