افزایش ۱۶درصدی تردد زائران اربعین در محورهای منتهی به مرزهای۶گانه

اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از افزایش ۱۶ درصدی ترددهای زائران در مرزهای ۶ گانه برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار سیدتیمور حسینی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایانه خسروی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش همکاران ما در مرزهای ششگانه خسروی، مهران، شلمچه، چذابه، باشماق و تمرچین این است که تمهیدات ترافیکی برای سهولت تردد انجام شده و مردم دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی همچنین با توصیه به زائران مبنی بر سفر با خودروهای شخصی به سمت مرزهای ۶ گانه، گفت: برای سهولت تردد زائران خودروهایی برای انتقال زائران از پارکینگ‌های خودرو تا پایانه‌های مرزی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به رشد ۱۶ درصدی ترددهای زائران در محورهای منتهی به مرزهای ۶ گانه، تصریح کرد: توصیه ما به رانندگان همواره بر رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

سردار حسینی با بیان اینکه بیشترین تصادفات در ساعات پایانی شب و اولیه بامداد و صبح‌ها اتفاق می‌افتد، افزود: به زائران توصیه می‌کنیم حتماً پس از بازگشت از سفر استراحت کنند و این موضوع را در نظر بگیرند که خستگی ناشی از چند صد کیلومتر پیاده روی می‌تواند آنها را با حوادث ناگواری مواجه کند.

وی با بیان اینکه برابر بررسی‌های صورت گرفته در این ایام سرعت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادفات در ایام اربعین بوده است، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از تصادفات حادث شده به این دو دلیل است و در کنار اینها عدم رعایت فاصله طولی و عدم رعایت حق تقدم، از دیگر عوامل حادثه ساز در ایام اربعین می‌باشد.

سردار حسینی در پایان و با اشاره به اینکه همه امکانات پلیس راهور برای تسهیل تردد با بکار گیری بیش از ۱۰ هزار نفر از کارکنان پلیس راه و راهور فراجا با امکانات مناسب برای سفر ایمن زائران در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: امیدواریم ما در پلیس راهور فراجا بتوانیم به سهم خود خدمتگزار خوبی برای زائران باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ