هوش مصنوعی «جمنای لایو» وارد گوشی‌های سامسونگ و گوگل شد

اقتصاد ایران: دستیار صوتی جمنای لایو برای کاربران گوشی‌های گوگل و سامسونگ فعال شده است.

جمنای لایو، دستیار صوتی جدید هوش مصنوعی جمنای، از هم‌اکنون وارد طیف گسترده‌ای از گوشی‌های پیکسل و گوشی سامسونگ شده است. این ویژگی به تهیه‌ی اشتراک Gemini Advanced نیاز دارد و درحال‌حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که در رویداد Made by Google 2024 اعلام شد، دستیار صوتی جمنای در‌اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است و از امروز شاهد دسترسی گسترده‌تر کاربران در مدل‌های مختلف گوشی گوگل و سایر گوشی‌های اندرویدی هستیم.

گفته می‌شود که افزونه‌های جمنای هنوز برای حالت لایو دردسترس نیستند، اما به‌زودی امکان کنترل گوشی و دسترسی به سایر اپلیکیشن‌ها مانند جیمیل، یوتیوب و کروم از طریق صدا فراهم خواهد شد.

رابط کاربری تمام‌صفحه‌ی جمنای لایو چیز خاصی ندارد و می‌توانید حتی در حالتی که از اپلیکیشن خارج شده‌اید یا لاک‌اسکرین را فعال یا حتی صفحه را خاموش کرده‌اید، به صحبت‌کردن با جمنای ادامه دهید. در این حالت، نوتیفیکیشنی با عبارت Live with Gemini به‌همراه دکمه‌ی End Live mode برای خاتمه دادن به چت صوتی، روی صفحه به‌نمایش در می‌آید.

پس از پایان هر مکالمه، متن گفت‌وگو با جمنای در بخش تاریخچه‌ی اخیر (Recent) قابل مشاهده است. می‌توانید با ضربه‌زدن روی دکمه Live در گوشه‌ی اپلیکیشن، مکالمه‌ی دیگری را شروع کنید.

مقالات مرتبط
  • دستیار صوتی جمنای از راه رسید؛ پاسخ قاطع گوگل به چت‌بات OpenAI و سیری پیشرفته اپل
  • دستیار صوتی Gemini Live به‌زودی به سؤالات کاربر درباره محتوای منظره‌یاب دوربین پاسخ می‌دهد

در تنظیمات Gemini، گزینه جدیدی برای قطع پاسخ‌های زنده وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد مکالمه را بلافاصله قطع کنند. کاربران همچنین می‌توانند از بین ۱۰ گزینه، یکی را به‌عنوان صدای جمنای برگزینند.

همانطور که اشاره شد، استفاده از دستیار صوتی جمنای لایو احتیاج به خرید اشتراک Gemini Advanced دارد. علاوه‌بر این، کاربران ایرانی نیاز دارند که تحریم‌شکن گوشی خود را برای دسترسی به این ابزار فعال کرده باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ