نوجوانان در رویداد «رسم خادمی» رسم خادمی را آموزش دیدند

اقتصاد ایران: رئیس فرهنگسرای عترت گفت: رویداد «رسم خادمی» یک اردوی مهارتی است که نوجوانان معرفی شده از فرهنگسراهای مناطق مختلف پایتخت با نحوه ارائه خدمات و پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین «رسم خادمی» با حضور نوجوانان پاک‌طینت و عاشق خدمت به جاماندگان اربعین سیدالشهدا(ع)، امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

نوجوانان در رویداد «رسم خادمی» رسم خادمی را آموزش دیدند

حجت‌الاسلام جامه‌دار رئیس فرهنگسرای عترت با اشاره به برگزاری آئین «رسم خادمی» در پردیس تئاتر تهران گفت: این رویـداد، یـک مانـور اردویـی مهارتـی، تربیتـی و رقابتـی بود که طی آن، نوجوانان پسر و دختر معرفی‌شده از فرهنگسراهای مناطق مختلف پایتخت، ضمن تمرین و مرور نحوه ارائه خدمات و پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی، پرچم ارادت و خلوص خود را نسبت به ساحت نورانی ائمه هدی به ویژه سبط رسول‌الله(ص) و یاران گرامی‌شان به اهتزاز درآوردند.

وی افزود: در این مانـور، هـر یـک از نوجوانـان، براسـاس علاقـه و توانایـی خـود، یکـی از مسـئولیت‌هـای تعریـف‌شـده در شـورای موکـب را برعهـده گرفت و بـا همـکاری ســایر اعضــا، کار پذیرایی و خدمات‌دهی به جاماندگان از زیارت حرم و بارگاه معلای امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان را تمرین کردند تا در روز اربعین سالار شهیدان، آمادگی کاملی برای میزبانی و پذیرایی از جاماندگان داشته باشند.

نوجوانان در رویداد «رسم خادمی» رسم خادمی را آموزش دیدند

رئیس فرهنگسرای عترت با تشریح جزئیاتی از شاخصه‌های فعالیت نوجوانان شهر در عرصه خدمت‌رسانی به جاماندگان گفت: نحوه پذیرایی و برخورد خالصانه، انسجام و هماهنگی بین‌تیمی، فهم کار جمعی و تشکیلاتی، انجام دادن صحیح کار برپایــی و پذیرایــی یــک موکــب، از مواردی است که در این رویداد به آنها توجه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ