وضعیت چمن ورزشگاه انزلی تأسف ‌برانگیز است

اقتصاد ایران: انزلی-سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و ورزشگاه انزلی را که می‌بینم تأسف می‌خوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه پنج شنبه در نشست خبری بعد از بازی ملوان با گل‌گهر با اشاره به اینکه زمین مسابقه شرایط خوبی نداشت اظهار کرد: نزدیک به یک ماه است که در حال تمرین بر روی زمین مناسب هستیم اما با دیدن زمین مسابقه تمام طرح و برنامه ما عوض شد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه امیدوارم زمین‌های مسابقات شرایط‌شان بهتر شود، افزود: وقتی وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و ورزشگاه انزلی را که می‌بینیم تأسف می‌خوریم.

وی با تاکید بر اینکه برای زیبایی فوتبال باید زمین مناسبت باشد بیان کرد: زمین نامناسب جلوی رشد فوتبال کشور را می‌گیرد و باید برای این موضوع فکری شود.

تارتار با اشاره به اینکه با توجه به کیفیت زمین دو تیم به بازی مستقیم روی آوردند گفت: در این مسابقه توپ‌های دوم و سوم تعیین کننده بود.

وی با اشاره به صحنه بحث‌برانگیز پنالتی افزود: طی صحبت با دروازه‌بانمان که می‌گوید در آن صحنه برخوردی نداشته است و داور بازی هم از صحنه دور بود و امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم اما صحنه تأثیرگذاری بود.

سرمربی گل‌گهر با بیان اینکه چند صحنه بحث‌برانگیز هم در محوطه جریمه ملوان رخ داد، تصریح کرد: این صحنه‌ها هم باید بررسی شود و ما نمی‌توانیم قضاوت بکنیم، چون آقای کاظمی از داوران خوب کشور ماست و باید کارشناسی شود که آیا صحنه‌ها تأثیرگذار در بازی بوده است.

تارتار با تبریک برد ملوان به هوادارانش تصریح کرد: به کادر فنی و بازیکنان ملوان هم که جانانه تلاش کردند هم تبریک و خداقوت می‌گوئیم و خودمان را برای هفته بعد آماده می‌کنیم.

وی اشاره به اینکه من خاطرات خوبی در این شهر داشتم افزود: وقتی جو هواداران پرشور انزلی‌چی را دوباره دیدم واقعاً لذت بردم که عاشقانه تیمشان را تشویق می‌کنند.

سرمربی گل‌گهر با بیان اینکه این از شانس بد من است که در اولین بازی فصل به تیم سابقم خوردم گفت: این اتفاق سال گذشته نیز برایم رقم خورده بود اما کاری نمی‌شود کرد چون فوتبال حرفه‌ای است و برای ملوان آرزوی موفقیت می‌کنم و خودمان نیز باید برای ادامه مسابقات لیگ آماده شویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ