اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دبیر

اقتصاد ایران: نتایج نهایی آزمون استخدام دبیر و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدام دبیر و هنرآموز برای سال 1403 اعلام شد.

نتایج آزمون در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس است.

 متقاضیان لازم است ضمن مراجعه به درگاه مذکور، چنانچه در ردیف قبول‌شدگان نهایی آزمون قرار گرفته‌اند به منظور طی سایر مراحل استخدام (ارائه گواهی عدم سوءپیشینه، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی، ساماندهی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت آموزی در شهریورماه توسط دانشگاه فرهنگیان) به شرح ذیل اقدام کنند:
 
در تمام مراحل ارزیابی تکمیلی (بررسی اسناد و مدارک، معاینات پزشکی و حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی) برای داوطلبان این امکان فراهم بوده است تا در صورت اعتراض به هر مرحله یا فرایند ارزیابی تکمیلی، مراتب را اعلام نموده و این اعتراضات از طریق کارگروه نظارت و کمیسیون موارد خاص در طول فرایند ارزیابی تکمیلی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و در انتهای هر مرحله نیز داوطلب با تکمیل نمون‌برگ‌های شماره 23 و 24 ضمن تایید فرایندهای مزبور، عدم اعتراض خود را نسبت به فرایندهای مربوط به رسیدگی به اسناد و مدارک شرایط احراز، سوابق و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی را به صورت مرحله به مرحله اعلام نموده‌اند.

 علاوه بر مراحل ذکر شده با توجه به مصوبات ستاد برگزاری آزمون، مردودین آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سال 1403 می‌توانند از روز یکشنبه به تاریخ 28 مرداد لغایت جمعه به تاریخ 2 شهریور 1403 با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://my.medu.ir نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

به موارد درخواستی خارج از ثبت درسامانه کارا ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا رسیدگی به اعتراض داوطلب مستلزم ثبت در سامانه کارا خواهد بود.

درخصوص داوطلبانی که صلاحیت های عمومی (گزینش) آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد 19 مشخص شده، ضروری است از تاریخ 7 شهریور لغایت 8 آبان 1403 ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری نمایند.

بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدید نظر در مهلت زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات و درخواست های پس از تاریخ 8 آبان ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین هسته‌های گزینش قبل از تاریخ 7 شهریور به دلیل هم زمانی فرایندهای اجرایی آزمون.های استخدامی امکان پذیرش اعتراضات داوطلبان را ندارند.

در آزمون استخدام دبیر و هنرآموز، 24 هزار و 961 ظرفیت استخدام در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ