امیری: برای قضاوت پرسپولیس خیلی زود است

اقتصاد ایران: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، فعلاً قضاوت درباره عملکرد سرخپوشان خیلی زود است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: متأسفانه ما تا آمدیم بازی را شروع کنیم روی یک غافلگیری گل خوردیم. بعد از آن گل تلاش زیادی کردیم تا به بازی برگردیم و علی‌رغم اینکه موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، متأسفانه موفق به کسب پیروزی نشدیم. بازی‌های اول همیشه حساس است و نیاز مبرم بود که سه امتیاز را کسب کنیم. در شروع کار هستیم و بازیکنان زیادی به تیم آمدند و این باعث می‌شود رسیدن به هماهنگی کامل زمان ببرد. از هواداران‌مان می‌خواهیم مثل همیشه پشت ما باشند تا به تیم ایده‌آل مدنظر خود و هواداران‌مان برسیم.

 

وی درباره اینکه در پست دفاع چپ بازی کرد، گفت: این پست برای من غریبه نیست و من چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس در دفاع چپ بازی کردم و علی‌رغم اینکه شاید بازیکنانی هم در این پست داشتیم، اما برحسب سلیقه مربیان و شرایط بازی، من در این پست بازی کردم. ما به نظر هواداران‌مان احترام می‌گذاریم، آنها بالاخره دوست دارند که بازیکنان تخصصی در هر پست بازی کنند. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که به تیم خدمت کنیم و امیدوارم ایده‌آل‌های مدنظر کادر فنی را اجرا کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دریافت گل زودهنگام، خاطرنشان کرد: ما روی گلی که خوردیم، تعجب کردیم. گاریدو و آلکس (دروازه‌بان پرسپولیس) شاید فکر این قضیه را نمی‌کردند. ما بازیکنانی هستیم که تجربه بازی با ذوب‌آهن را داریم و براساس انتظاری که از خودمان داشتیم باید خیلی باهوش‌تر عمل می‌کردیم. ما ناراحت هستیم که نباید به این شکل و روی اولین موقعیت ذوب‌آهن گل می‌خوردیم.

امیری در پاسخ به این پرسش که قبول دارد پرسپولیس یکی از بدترین فصل‌های نقل‌وانتقالاتی‌اش را پشت سر گذاشت، تصریح کرد: من این موضوع را قبول ندارم. هواداران همیشه حق دارند. در یک باشگاهی مثل پرسپولیس همیشه دنبال بهترین‌ها هستند. باشگاه تلاش خود را کرد. باید فرصت بدهیم تا آن کیفیتی که در بازیکنان جدید‌مان دیدیم، در مسابقات ببینیم. ما اصلاً انتظار نداشتیم که بیاییم در اراک میزبانی کنیم و از حمایت کامل هوادارانش برخوردار نباشد. امروز زمین بازی واقعاً کیفیت خوبی نداشت و برای تیم ما که همیشه دنبال فوتبال بازی کردن هستیم، مشکل‌ساز شد. در بازی امروز که در نیمه اول ما چهار پنج موقعیت گل داشتیم، نمی‌توانیم بگوییم که تیم‌مان ضعیف بود و در نقل‌وانتقالات ضعیف ظاهر شدیم. به نظر من برای قضاوت کردن پرسپولیس خیلی زود است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ