رفیعی: ما و گاریدو نیاز به زمان داریم

اقتصاد ایران: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و گاریدو کمی به زمان نیاز دارند تا با تفکرات یکدیگر شناخت پیدا کنند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سروش رفیعی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اولین گام از فصل بیست‌و‌چهارم گفت: به تیم خوب و با کیفیت ذوب‌آهن خدا قوت می‌گویم. به عنوان بازی اول انتظار داشتیم شرایط برای ما بهتر پیش برود. یک گل زودهنگام روی غافلگیری خوردیم. در ادامه بازی سعی کردیم کنترل بازی را در دست بگیریم و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم. بازی اول است و نیاز داریم شرایط بدنی ما بهتر شود. درست است ما به عنوان میزبان اینجا بودیم ولی نمی‌توانیم بگوییم که میزبان واقعی بودیم؛ در یک استادیوم دیگر بازی می‌کردیم و یک جلسه هم اینجا تمرین نکردیم. چمن هم یک جاهایی خیلی نرم بود. دیگر خسته شدم از اینکه بخواهم در مورد امکانات، زمین و اینکه چرا این اتفاقات می‌افتد صحبت کنم.

وی در خصوص شرایط کار با گاریدو عنوان کرد: هر مربی سبک خودش را دارد، سعی کردیم در این مدت به تفکرات او نزدیک شویم. مطمئناً یک مقدار دیگر نیاز به زمان داریم. خود او هم یک مقدار بیشتر نیاز به زمان دارد تا با لیگ و شرایط و توانایی بچه ها آشنا شود. این ارتباط بین ما و گاریدو به خوبی پیش می‌رود و من خیلی به ادامه روند کاری‌مان امیدوارم.

هافبک پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم گفت: ایوب العملود فوتبالیست خیلی با کیفیتی است. می‌دانیم که چقدر کیفیت دارد. فکر می‌کنم آن چیزی که من از او دیدم امروز 50،60 درصدش هم نبود. همانطور که گفتم نیاز به زمان داریم که در روال بهتری قرار بگیریم. ارونوف هم در چهار، پنج روز آخر فکر می‌کنم یک جلسه با ما تمرین کرد. عالیشاه را نداشتیم و صادقی هم بعد از یک مدت طولانی برگشته بود.

رفیعی اظهار داشت: باید این را هم بدانیم که بازیکنان مصدوم مراقبت می‌خواهند. مطمئنم در ادامه اگر بچه‌ها کنار هم قرار بگیرند تیم‌مان بهتر خواهد شد. بازیکنان جدید هم باید بیشتر با لیگ ایران آشنا شوند. همه از بیرون فکر می‌کنند لیگ ایران معمولی است. از آن طرف هم مشکلاتی وجود دارد و ما باید با اینکه میزبانیم باید سفر و در این استادیوم بازی کنیم. قطعاً یک مقدار زمان می‌خواهیم و مطمئن باشید در آینده عملکرد بهتری از بازیکنان جدید و قدیم خواهید دید.

رفیعی در واکنش به تغییرات پرسپولیس در نقل‌و انتقالات و اینکه ثبات در این تیم از بین رفته است، تصریح کرد: در هر نقل‌و‌انتقالاتی یک تعداد بازیکن تغییر می‌کند. ثبات تیم از بین نرفته است. ثبات را آن ذهنیتی که در پرسپولیس رخنه کرده می‌سازد. بازیکنان جدید هم به این ذهنیت می‌رسند. ذهنیت برنده شدن در تک تک مسابقات است. در هر نقل و انتقال هم یکسری بازیکنان می‌روند و یکسری هم جایگزین می‌شوند. همانطور که گفتم نیاز به زمان است تا تیم روند خودش را ادامه دهد. پرسپولیس در سال‌های اخیر همیشه جزو بهترین تیم‌های ایران بوده و قهرمان شده و انتظارات بالا است. بازیکنان ما هم باید این را درک کنند. بازیکنان جوانی داریم که امروز گاریدو از آنها استفاده کرد. ما هم سعی می‌کنم به این بازیکنان کمک کنیم.

«مهدی تاج بابت بازی آخر فصل پیش از باشگاه استقلال عذرخواهی کرده و این موضوع واکنش‌هایی در پی داشته است». وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: دو سال پیش گفتم که همه دنیا به یک دلیل از VAR استفاده می‌کنند و آن هم آرامش است. داوران انگلیس و اسپانیا از لحاظ آرامش و ... کیفیت بهتری دارند. لیگ ما هم قطعا نیاز داشته و ما باید برای بهتر شدن خودمان را نزدیک کنیم. ما خیلی فاصله داریم با لیگ‌های بزرگ و حتی لیگ‌های آسیایی. به شخصه من خودم خسته شدم از اینکه بگویم چرا نمی‌شود و چرا یک زمین درست نداریم. عشق و علاقه هوادار باعث می‌شود در هر شرایطی شما کار خودتان را کنید ولی امیدوارم این درک هم وجود داشته باشد که همیشه یکسری امکانات نیاز دارد. درباره صحبت تاج هم نظری ندارم. امیدوارم تا آخر این فصل در همه بازی‌ها VAR استفاده شود و مردم خودشان قضاوت کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ