پنج نفر در رابطه با مرگ متیو پری متهم شدند

اقتصاد ایران: متیو پری از سال‌ها پیش حتی در دوره‌ای که در مجموعه تلویزیونی «فرندز» در نقش چندلر بینگ بازی می‌کرد از اعتیاد به مواد مخدر و الکل رنج می‌برد.

انتخاب: متیو پری از سال‌ها پیش حتی در دوره‌ای که در مجموعه تلویزیونی «فرندز» در نقش چندلر بینگ بازی می‌کرد از اعتیاد به مواد مخدر و الکل رنج می‌برد.

مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند که پنج نفر در ارتباط با مرگ متیو پری، ستاره سریال «فرندز»، از حدود یک سال پیش تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دادستان مارتین استرادا روز پنجشنبه ۲۵ مرداد در یک کنفرانس خبری در لس‌آنجلس اعلامکرد متهمان که بخشی از یک «شبکه جنایی زیرزمینی گسترده» شامل دو پزشک و یک دستیار آقای پری بودند، مقادیر زیادی کتامین را به این بازیگر و دیگران تجویز می‌کردند.

به گفته دادستان، متهمان با سوء‌استفاده از مشکلات اعتیاد آقای پری، از او بهره مالی می‌بردند.

بر اساس گزارش کالبدشکافی متیو پری ۵۴ ساله، او بر اثر «تاثیرات حاد» کتامین، یک آرام‌بخش قوی و به علاوه عواملی چون از دست دادن هوشیاری و غرق شدن در وان حمام خانه‌اش در آبان پارسال درگذشته است.

به گزارش رویترز، ماه‌هاست که کارآگاهان جنایی لس‌آنجلس و ماموران فدرال در حال تحقیق در مورد نحوه به دست آوردن داروی تجویزی کتامین توسط متیو پری بوده‌اند.

یکی از دستیاران متیو پری هفتم آبان پارسال او را بیهوش در وان حمام منزلش پیدا کرد و امدادگران خدمات اورژانس که به سرعت به محل حادثه رسیدند به محض انجام معاینه اولیه اعلام کردند که او درگذشته است.

گزارش کالبد شکافی در دسامبر ۲۰۲۳ نشان می‌داد که این هنرپیشه شناخته شده، بر اثر «تاثیرات حاد کتامین» درگذشته است. آزمایشات سم‌شناسی نشان می‌داد که بدن او حاوی مقادیر خطرناکی از این ماده‌ است که برای بی‌هوشی کوتاه‌مدت استفاده می‌شود و خاصیت توهم‌زایی نیز دارد.

افرادی که این میزان از کتامین را در بدن خود دارند معمولا در حین انجام عمل جراحی تحت بیهوشی عمومی هستند و متخصصان بیهوشی نیز وضعیت آن‌ها را زیر نظر دارند.

عوامل موثر دیگر در مرگ متیو پری نیز غرق شدن، بیماری عروق کرونر (که به انسداد یا تنگی عروق کرونر منجر می‌شود) و اثرات داروی اعتیاد به مواد افیونی بوپرنورفین (نوعی ماده مخدر بسیار قوی) بود که در بدن او تشخیص داده شد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ