کاروان فرزندان ایران از حرم امام رضا به پارالمپیک اعزام می‌شوند

اقتصاد ایران: مشهد- دبیر اجرایی کاروان پارالمپیک ایران گفت: کاروان فرزندان ایران از حرم امام رضا (ع) به پارالمپیک اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی رضایی اظهار کرد: کاروان فرزندان ایران دهمین حضور خود را در پاراالمپیک تجربه می‌کنند و این کاروان متشکل از ۶۶ ورزشکار، ۳۴ کادر فنی و ۲۰ همراه اعم از پزشک، معاون فرهنگی، خدمه و… می‌شوند.

دبیر اجرایی کاروان پارالمپیک ایران ادامه داد: این کاروان در تاریخ دوم شهریورماه به پاریس اعزام خواهند شد تا افتخارآفرینی دیگری را برای خود، خانواده و کشور عزیزمان ایران رقم بزنند.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده است که این کاروان قبل از اعزام به کشور فرانسه برای مدد گرفتن از حضرت رضا (ع) و زیارت حرم نورانی این امام بزرگوار، به شهر مشهد مشرف شده و سپس برای شرکت در این مسابقات عازم پاریس شوند.

رضایی ضمن تقدیر از آستان قدس رضوی و همکاری خوب این مجموعه در میزبانی از این کاروان گفت: مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی نیز در ادامه یکی از مأموریت‌های مؤسسه تربیت‌بدنی این آستان نورانی را حمایت از ورزشکاران به‌ویژه ورزشکاران احسان پذیر و ورزشکاران بااستعداد معرفی کرد.

رضا امین‌زاده، تصریح کرد: افراد توان‌یاب، مستعد و جانبازان عزیز کشورمان امسال نیز همانند سال‌های گذشته در این مسابقات حضور می‌یابند، از همین رو برنامه‌ریزی‌های لازم صورت‌گرفته تا قبل از اعزام به این مسابقات به بارگاه منور رضوی مشرف شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم ورزشکاران ضمن زیارت مضجع شریف ثامن‌الحجج (ع) و مدد از امام رضا (ع) باانرژی مضاعف در این دوره از مسابقات شرکت کنند و مدال‌های خوش‌رنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند و پرچم زیبای کشورمان را یک‌بار دیگر به اهتزاز درآورند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ