اورونوف و پرسپولیس واقعا خطرناک هستند/ مجبور بودیم اینگونه باشیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ضمن تمجید از عملکرد حریف امروز خود گفت: پرسپولیس واقعا تیم خیلی خطرناکی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی در نشست خبری پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی اول بیشتر حالت شناخت از همدیگر دارد. اینکه اول بازی گل زدیم برای ما خوب بود.

سرمربی سرخپوشان پایتخت افزود: طبیعی بود پرسپولیس به دروازه ما حمله کند توانستیم با یک نظم خوبی از حملات پرسپولیس جلوگیری کنیم. به هر حال در انتهای نیمه اول با ضربه‌ای که به پای قریشی مدافع ما خورد گل خوردیم.

او درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم یادآور شد: طبیعی بود که پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی برای پیروزی فشار بیاورد.

ربیعی به مشکلات حضور بازیکنانش در بازی امروز اشاره کرد و گفت: چهار بازیکن ما روز گذشته کارت بازی آنها صادر نشد. ما در جناحین قاضی پور و رجبی را نداشتیم. حسن شوشتری و آزاده را در اختیار نداشتیم. با این حال بازیکنانی که به زمین آمدند خوب بازی کردند. زمان می‌برد تا تیم ما جا بیفتد.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: من از مدیرعامل کارخانه و هیأت مدیره باشگاه درخواست دارم تیم را تقویت کنیم. همه مشکلات را درک می‌کنیم. تیم ما قراردادهای فصل قبل را کامل نگرفته و پیش پرداخت‌های امسال را هم نگرفته است.

او به شرایط پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ما مجبور بودیم بازی حریف را اینگونه ببندیم. باید اعتراف کنم اورونوف سطح بالایی دارد. او هر کاری خواست بکن. و واقعا خطرناک است. شاید پرسپولیس بیرانوند و اسماعیلی فر و ترابی را از دست داده است اما علیپور و احمدزاده برگشته اند. خوشحالم پورعلی گنجی هم برگشته است اما باید بگویم پرسپولیس به هر حال تیم خطرناکی است.

او از میزبانی اراک تشکر کرد و گفت: من یک فصل در آلومینیوم بودم و ارادت به مردم شهر اراک دارم. کیفیت چمن و بازی عالی بود بر خودم واجب می دانم از میزبانی آنها تشکر کنم.

ربیعی ادامه داد: اگر واقع بینانه بخواهیم لیگ برتر را فارغ از هیاهو ببینیم لیگ ما چهار تیم مدعی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور دارد. لطف خدا بوده است که تیم من در دو فصل قبل پنجم بوده است. تیم گاریدو هم مدعی قهرمانی است پرسپولیس تیمی است که برای قهرمانی بسته می شود امیدوارم این تیم مدعی شدن خود در لیگ برتر ایران را به آسیا ببرد.

او در ادامه درخواستی از سازمان لیگ برای تعداد بازیکنان ذخیره داشت و گفت: بهتر است برای پویایی لیگ برتر تعداد نفراتی که روی نیمکت می‌نشینند بیشتر شود.

ربیعی درباره استفاده از سیستم داور ویدوئویی گفت: من چندین سال فریاد زدم VAR بیاید و من واقعا ممنونم. البته امروز بیژن حیدری عالی سوت زد. حضور VAR به تمام ارکان تیم و حتی تماشاگران آرامش خاطر عدالت داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ