افتتاح مرکز رصد و پایش الکترونیکی مجرمان سابقه دار در مرکزی

اقتصاد ایران: اراک- فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مرکز رصد و پایش الکترونیکی مجرمان سابقه دار و حرفه ای در پلیس آگاهی این استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هادی رفیعی کیا در آئین افتتاح مرکز رصد و پایش الکترونیکی مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای در پلیس آگاهی گفت: کنترل هوشمند و نظارت مستمر بر رفتار مجرمان و سارقان در دستور کار پلیس است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز رصد و پایش الکترونیکی مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای در پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: این طرح، اقدام مشترک میان پلیس، قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها است که با تلاش و پیگیری صورت گرفته در استان مرکزی نیز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی وقوع سرقت در ۴ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان افزود: تلاش بر این است که یک مورد سرقت اموال مردم نیز اتفاق نیفتد و این موضوع نیازمند همکاری دستگاه‌های مسئول در کنار پلیس، هوشیاری و خود حفاظتی توسط شهروندان است و باید با هم افزایی در مقابله با سرقت عمل کنیم.

سردار رفیعی کیا با تأکید بر اینکه با تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان وقوع جرایم خشن در استان به شدت کاهش پیدا کرده، گفت: همزمان با اقدامات مقابله‌ای باید به موضوع آموزش شهروندان و آگاه سازی آنها نیز توجه کنیم چرا که بدون شک ارائه این آموزش‌ها و هوشیاری بیشتر مردم می‌تواند مانع بسیاری از سرقت‌ها شود که نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این راستا بسیار برجسته است.

وی افزود: چنانچه مردم به توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت عمل کنند و آنها را به کار بگیرند، به طور قطع شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود و سرقت‌ها کاهش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ