بهتر است قلعه نویی درباره نورالهی نظر بدهد/ در تیم ملی باز است

اقتصاد ایران: مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درباره بازگشت احمد نورالهی بهتر است قلعه نویی نظر بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان رضایی در حاشیه بازی امروز پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک گفت: بازی اول لیگ برتر است و به هر حال بحث‌هایی درباره جابجایی ورزشگاه‌ها وجود دارد که امیدوارم شرایط طوری شود که پرسپولیس در تهران و بقیه تیم‌ها هم در زمین خودشان میزبانی داشته باشند.

مربی تیم ملی ایران افزود: برای تماشای بازیکنان مد نظر خودمان و همچنین کسانی که در این مدت می‌توانند خودشان را نشان دهند به اینجا آمده ایم. به هر حال کانال ورود به تیم ملی همیشه باز است و کسانی که توانایی داشته باشند را بررسی می‌کنیم.

او درباره عدم برگزاری بازی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان در تهران یادآور شد: استادیوم آزادی آماده نیست و مجبور شدیم به اصفهان برویم تا آنجا با قرقیزستان بازی کنیم. با توجه به بازی که سپاهان در زمین نقش جهان انجام داد، دیدند که چمن ورزشگاه جالب نیست و بازی به فولادشهر که زمین مناسبی دارد منتقل شد. امیدوارم ذوب آهن میزبانی خوبی برای بازی تیم ملی باشد.

او در خصوص کیفیت بازی افتتاحیه لیگ برتر فصل جاری تصریح کرد: بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان بازی اول لیگ برتر است که تیم‌ها نه می‌خواهند ببازند و از طرف دیگر پرسپولیس در جریان بازی برتری دارد اما ذوب آهن دارد مقابل این تیم خوب باز می‌کند.

رضایی درباره امکانات فدراسیون ور راستای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون تا اینجا امکانات لازم را در اختیار تیم ملی و کادرفنی گذاشته است. همان طور کا امه می‌دانند مشکل اصلی زمین بازی است که این موضوع هم به فدراسیون بر نمی‌گردد. آنها سعی کردند بهترین امکانات را در اختیار قرار دهند.

وی در پاسخ به اینکه آیا نورالهی به تیم ملی باز خواهد گشت، گفت: درباره احمد نورالهی تا این لحظه نمی دانم صحبتی شده است یا نه. در این باره سرمربی تیم ملی بهتر است اظهار نظر کند.

رضایی درباره استفاده از سیستم داور ویدئویی در لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: با VAR دیگر شک و شبهه‌ای که وجود اشته باشد برطرف می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ