۶۵ دستگاه وسیله نقلیه در مراغه توقیف شد

اقتصاد ایران: تبریز-فرمانده انتظامی مراغه به اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه شامل ۴۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۵ دستگاه انواع خودرو توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این طرح در راستای مطالبه‌های مردمی و به منظور افزایش انضباط ترافیکی، پیشگیری از سوانح و همچنین کنترل تخلفات به مدت ۷۲ ساعت برگزار شد.

وی با بیان اینکه به موجب این طرح با رانندگان و به ویژه موتورسیکلت‌سواران متخلف برابر مقررات برخورد می‌شود، اضافه کرد: همچنین در این طرح تعداد ۱۹۷ دستگاه موتورسیکلت نیز توسط مأموران پلیس راهور به صورت ساعتی توقیف، و در خصوص راکبان ۲۲۱ دستگاه موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی نیز اعمال قانون شد.

سرهنگ فارسی به تخلفات رانندگان و موتورسیکلت‌سواران هم اشاره کرد و افزود: ایجاد آلودگی صوتی، شوتی، تردد در پیاده‌روها، حرکت خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه ایمنی، نداشتن پلاک، عدم به همراه داشتن مدارک و انجام حرکات نمایشی که باعث ایجاد خطر برای راکبان و عابران می‌شود، از جمله تخلفات این افراد بوده است.

وی با بیان اینکه هنوز هم بعضی از راکبان موتورسیکلت‌ها بدون گواهینامه در سطح معابر تردد می‌کنند، اظهار کرد: طرح دریافت گواهینامه آسان و یکروزه که از سال گذشته شروع شد، راهی آسان و سریع برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت است.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین افزود: اجرای این‌گونه طرح‌ها به عنوان مطالبه‌های مردمی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و مأموران با رانندگان متخلف به صورت جدی برخورد می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ