یادبود شهدای دولت و خدمت در تبریز برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: تبریز-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: زمان برگزاری یادبود شهدای دولت و خدمت در تبریز هشتم شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و مکان آن را تالار مصلای امام خمینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام میکائیل اسکندری روز پنجشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت شهدای هشت شهریور، شهدای دولت، شهدای خدمت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدنی دومین شهید محراب، افزود: بر این اساس باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی نهایت همت خود را به کار گیرند تا مراسم‌های یادبود و گرامیداشت به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و ادامه داد: باید در این رابطه برنامه‌های محتوایی جز رئوس اصلی قرار بگیرد تا با گرامیداشت یاد شهدا، ابعاد شخصیتی شهدای دولت و خدمت نیز به خوبی تبیین شود.

اسکندری زمان برگزاری یادبود شهدای دولت و خدمت در تبریز را هشتم شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و مکان آن را تالار مصلای امام خمینی اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله مدنی، خواستار پرداختن به ابعاد شخصیتی این شهید والامقام شد و ادامه داد: در همین زمینه مقدمات توزیع کتاب جلوه اخلاص توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالروز شهادت آیت الله مدنی فراهم شده است.

اسکندری اضافه کرد: آئین بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله مدنی نیز روز سه شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برابر با ۲۰ شهریور در مسجد آیت الله مدنی تبریز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی فقیه رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز با تاکید بر برگزاری شکوهمند این مراسم‌ها، اظهار کرد: سبک زندگی شهدا و شهدای محراب باید به جوانان و دانشجویان بیشتر مطرح و یادآوری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ