دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) میزبان زائران پیاده رضوی خواهد بود

اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: با توجه به برنامه روزهای پایانی ماه صفر دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) میزبان زائران پیاده رضوی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی تقی زاده اظهار کرد: طبق هماهنگی صورت‌گرفته هم زمان با دهه آخر صفر، ۶۵۰ زائر پیاده از شهرهای شهرکرد، بیرجند، ایرانشهر، زابل، کرمان و همدان در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، اسکان و پذیرایی می‌شوند.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با اشاره به استفاده از ظرفیت پویا و فعال دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه برای میزبانی از زائران حضرت رضا (ع) گفت: در کنار همکاران و اساتید دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، جمعی از دانشجویان واحد خواهران و برادران این دانشگاه به‌صورت مستقیم در حوزه‌های مختلف به زائران پیاده رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی کامل دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) در حوزه‌های مختلف رفاهی، فرهنگی، پشتیبانی برای اسکان چهارروزه زائران پیاده رضوی در مشهد، اظهار کرد: با همکاری بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی و سایر ارگان‌ها تمام پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات متناسب و در شأن میهمانان حضرت رضا (ع) صورت‌گرفته است، به‌طوری‌که تلاش شده تا تمام امکانات موردنیاز آن‌ها در این مدت فراهم شود.

تقی زاده اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و معارفی از جمله برگزاری سخنرانی، اقامه نماز جماعت، برپایی حلقه‌های معرفت و ارائه خدمات مشاوره‌ای و تربیتی را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه را زمان حضور زائران پیاده رضوی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) عنوان کرد و افزود: عموم اساتید، کارکنان و دانشجویان می‌توانند از فرصت به وجود آمده برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) بهره‌مند شوند و آمادگی خود را برای مشارکت در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به بسیج کارکنان دانشگاه اعلام کنند.

گفتنی است؛ سال گذشته همزمان با دهه آخر صفر ،۵۰۰ زائر در قالب سه کاروان از شهرهای نیشابور، زابل و شهرکرد متشکل از خانم‌ها، آقایان و کودکان و ۱۵ خانواده در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) اسکان و پذیرایی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ