موافقت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با برنامه‌های وزرای پیشنهادی

اقتصاد ایران: همتی تاکید بر اینکه قرار است قبل از شروع جلسه علنی باحضور تمام اعضای کمیسیون متبوعش رأی‌گیری مجدد استمزاجی صورت گیرد،از موافقت کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با برنامه‌های وزرای پیشنهادی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی حضور یافته در کمیسیون برنامه و بودجه ظرف سه روز در مجلس شورای اسلامی با دقت انجام پذیرفت در پایان روز سوم اعضای کمیسیون با یک رأی‌گیری استمزاجی موافقت خود را با برنامه‌های وزرای پیشنهادی اعلام کردند.

نماینده ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرار است قبل از شروع جلسه علنی با حضور تمام اعضای کمیسیون رأی‌گیری مجدد استمزاجی صورت بگیرد، افزود: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان یک کمیسیون مادر و کاملاً تخصصی در موضوعات برنامه و بودجه و سایر مسائل محسوب می‌شوند بر اساس جلساتی که حول محور گفتگو و شناخت وزرای پیشنهادی شکل گرفت و بر اساس رأی گیری صورت گرفته نظر تمام اعضای کمیسیون حاضر در جلسه نسبت به وزرای پیشنهادی مثبت ارزیابی شد.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد: با توجه به دقت اعضای کمیسیون و نگاه و نظر آنان به گزینه‌های پیشنهادی که داشتند، قطعاً با رأی گیری که روز شنبه قبل از شروع جلسه علنی مجلس انجام خواهد شد و نتیجه متفاوت از رأی گیری دیروز به وجود خواهد آمد.

وی در ادامه افزود: به اعتقاد بنده محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، احمد میدری وزیر کار، سید محمد اتابک وزیر صنعت و محسن پاک‌نژاد وزیر نفت رأی موافق را خواهند گرفت، لذا این یک رأی استمزاجی اولیه بود و گزینه‌هایی که در کمیسیون‌های تخصصی رأی لازم را کسب نکردند در صحن علنی باید به گونه‌ای برنامه‌های خود را ارائه دهند تا شرایط متفاوت باشد و بتوانند رأی بالایی را کسب کنند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: در واقع رأی گیری‌های اولیه استمزاجی است و خیلی مبنا قرار نمی‌گیرد اما می‌تواند جهت را نشان دهد و به وزرا کمک کند تا در صحن علنی هنگام ارائه و دفاع از برنامه‌های خود به گونه‌ای دیده شوند که نمایندگان مجلس را کاملاً قانع کنند و در نگاه مجلسی که یک نگاه تخصصی حرفه‌ای و عمیق است، پاسخگو باشند و رأی مردم را از مجلس بگیرند.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی مجلس محترم در این شرایط کشور کابینه آقای رئیس جمهور که بر اساس نگاه وفاق ملی به مجلس معرفی کردند، نمایندگان محترم نیز همکاری لازم را داشته باشند که با استقرار وزرا در وزارتخانه‌ها اقدامات و برنامه‌های خود را با جدیت دنبال کنند و مشکلی در وزارتخانه‌ها به وجود نیاید

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ