آمار چشمگیر استرداد اتباع غیرمجاز از تهران

اقتصاد ایران: فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم گفت: در پرند ۲۰ نفر از اتباع خارجی دستگیر شدند و همچنین ۲ خانه تیمی در پرند شناسایی و از ۳ هزار اتباع خارجی شناسایی شده در شهرستان تعداد ۲ هزار نفر از کشور استرداد شدند.

خبرگزری تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم گفت: در پرند ۲۰ نفر از اتباع خارجی دستگیر شدند و همچنین ۲ خانه تیمی در پرند شناسایی و از ۳ هزار اتباع خارجی شناسایی شده در شهرستان تعداد ۲ هزار نفر از کشور استرداد شدند.

سرهنگ تیمور کلانتری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نیروی انتظامی بستر ساز امنیت و نظم در جامعه است و رسانه در کنار این امنیت موجب تقویت آن شده و احساس آرامش را به‌وجود می‌آورد و در سطح جامعه گسترش می‌دهد.

وی افزود: تعامل پلیس و رسانه یک پل ارتباطی و ترویج فرهنگ در سطح جامعه است و این تعامل باعث ارتقاء امنیت و نظم اجتماعی می‌شود و امیدواریم همواره مأموریت‌های همکاران ما در رسانه‌ها به خوبی دیده و به مردم اطلاع رسانی شود.

کلانتری در ادامه عنوان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع اقدامات پلیس و اعلام هشدارها و آگاهی بخشی مردم نسبت به سوءاستفاده کلاهبرداران و خطرات احتمالی توسط اخلالگران نظم و آرامش و امنیت در جامعه که به دست و قلم توانمند خبرنگاران رسانه‌ای می‌شود یکی از نقاط قوت تعامل اصحاب رسانه با پلیس است که قابل توجه و قدردانی است.

وی گفت: هر جا با موضوعی که با کاهش امنیت مردم سر و کار داشته باشد روبه‌رو شویم، همکاران ما در نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی به موضوع ورود می‌کنند و همواره ما در صدد تقویت امنیت و آرامش مردم شهرستان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم بیان کرد: از ابتدای امسال در پرند ۲۰ نفر از اتباع خارجی دستگیر شدند و همچنین ۲ خانه تیمی در پرند شناسایی شد و از ۳ هزار اتباع خارجی شناسایی شده در شهرستان تعداد ۲ هزار نفر از کشور استرداد شدند.

کلانتری تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون با اقدامات پلیس در حوزه‌های مختلف باعث کاهش وقوع جرم و افزایش کشفیات و پاکسازی مناطق جرم خیز و جمع آوری معتادان متجاهر را در شهرستان شاهد بودیم.

وی با اشاره به شناسایی و فعالیت خرده‌فروشان بیان کرد: باتوجه به تهدید قشر جوان توسط فروشندگان مواد مخدر، خرده‌فروشان در سطح شهرستان با اقدامات پلیس شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شده‌اند و در این مورد ۱۰۳ درصد افزایش کشف موادمخدر داشته‌ایم.

وی با اشاره به یکسری عوامل اجتماعی موثر در قتل، یادآور شد: با توجه به عوامل مختلف در ایجاد انگیزه قتل، امسال نسبت به سال قبل افزایش قتل نداشتیم و چند مورد هم اتفاق افتاده بود که سریعاً مأموران پلیس جنایی ما به موضوع ورود کرده و با کار عالی خود آنها را دستگیر و تحویل قانون دادند.

کلانتری با تأکید به عدم اجازه قدرت نمایی به اراذل و اوباش در سطح شهرستان، افزود: در سطح شهرستان اراذل و اوباش نوپا و نوظهور حضور پیدا کرده بودند که بیشتر در حوزه پرند و منجیل آباد بودند و با حضور کلانتری و پلیس در محل، موفق به دستگیری و کشف سلاح ممنوعه از آنها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم به آمارها اشاره کرد و گفت: اکنون نسبت به سال قبل شاهد افزایش کشفیات در وسائل نقلیه موتور سیکلت و خودرو، کاهش ۱۰ درصدی سرقت خودرو، کاهش ۱۰ درصدی سرقت مغازه و منازل شخصی، ۱۰۳ درصد افزایش کشف مواد مخدر را در شهرستان رباط کریم شاهد بودیم.

وی گفت: باتوجه به توسعه و گسترش انبوه جمعیتی شهرستان و کمبود نیرو و امکانات نیروی انتظامی با اجرای طرح پابند الکترونیکی، همکاری با دستگاه‌ها و آسیب شناسی در زمینه سرقت، اجرای طرح تشویقی همکاران و تلاش مضاعف آنها، خوشبختانه شاهد کاهش سرقت در سطح شهرستان بوده ایم.

کلانتری اظهار کرد: در موضوع قاچاق کالا با تلاش و اشراف اطلاعاتی همکاران ما شاهد رشد ۳۰ درصدی کشفیات قاچاق کالا و سوخت در شهرستان بوده‌ایم و اخیراً کالای قاچاقی به ارزش ۶۲ میلیارد تومان که توسط یک باند قاچاقچی در حاشیه شهرک صنعتی دپو شده بود کشف و ضبط شد و قاچاقچیان ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ