امدادرسانی بالگردهای هوانیروز کرمانشاه به ۸ زائر تصادفی

اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه از امدادرسانی بالگردهای هوانیروز کرمانشاه به هشت مصدوم تصادفی در مسیر اربعین در استان‌های کرمانشاه و ایلام طی یک هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام پنج عملیات پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و ایلام به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان قصرشیرین در استان کرمانشاه و مهران در استان ایلام خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این شهرستان‌ها توانستند به هشت نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به علت تصادف در مسیر اربعین که نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و ایلام منتقل شدند.

فرجی با اشاره به استقرار بالگردهای اورژانس هوایی این پایگاه در مرزهای خسروی و مهران، گفت: ۲ بالگرد پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در مرز خسروی و ۲ بالگرد دیگر در مرز مهران جهت امداد رسانی به زوار اربعین حسینی مستقر هستند.

وی ادامه داد: این بالگردها طی این ایام در مواقع ضروری کار جابجایی تصادف‌های جاده‌ای و مریض‌های بدحال را بر عهده دارد.

فرجی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

وی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ