واکنش حتمی است/ آوردن ناوهای جنگی تاثیری نخواهد داشت

اقتصاد ایران: رهبر انصارالله یمن گفت: لشکرکشی آمریکا و آوردن ناوهای جنگی به منطقه و استقرار جنگنده هایش در پایگاههای آمریکایی در کشورهای عربی تاثیری نخواهد داشت و واکنش به حمله به الحدیده حتمی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن گفت: در سیصد و چهاردهمین روز جنگ غزه دشمن صهیونیست به جنایت قرن در نسل کشی ملت فلسطین در غزه ادامه می دهد.

وی افزود: کشتار فجر شنیع ترین جنایات دشمن صهیونیست طی هفته گذشته بود که با هدف قرار گرفتن نمازگزاران در مدرسه التابعین با سه بمب آمریکایی رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیست با ارتکاب کشتار فجر، جان غیرنظامیان، قداست نماز و نمازگزار را شکسته و مرتکب کشتار نمازگراران شد، گفت: یک روز از ۳۱۴ روز جنایت دشمن صهیونیست کافی است تا وجدان هر انسانی بیدار شود.

الحوثی گفت: جنایات فجیع دشمن سبب نشد که سران عربی و رژیم های عربی حرکتی انجام دهند. تحرکات آنه متناسب با حجم درد ملت فلسطین نیست. برخی رژیم های عربی همسو با دشمن صهیونیست هستند و این رژیم به میوه و مواد غذایی فراوانی که این رژیم ها به آن می رسانند به خود می بالد و این در حالی است که ملت فلسطین گرسنه هستند.

رهبر انصارالله تاکید کرد: برخی رژیم های عربی با تمام توان در راستای حمایت نظامی از دشمن برآمدند و از آن در برابر موشکها و پهپادها حمایت کردند. رسانه های عربی تبدیل به مکانی برای توجیه جنایات دشمن اسرائیلی تبدیل شده است و تبلیغات این شبکه ها در خدمت این رژیم است. علمای دینی کمی هستند که حامی فلسطین هستند و بیشتر آنها حرکتی برای بسیج امت اسلامی برای انجام مسئولیت جهادی مقدس انجام نمی دهند. آنانی که خود را علمای برجسته می نامند به طور دائم در راستای فتنه طایفه ای حرکت می کنند. نمادهای تکفیری به دنبال منحرف کردن انظار امت اسلامی از مساله اصلی هستند و آنچه علیه ملت فلسطین رخ می دهد را نادیده می گیرند.

وی افزود: ما صدایی غیر از صدای زشت و انکر اصوات آمیخته با افترا و فتنه و خدمت به دشمن صهیونیست نمی شنویم. نخبگان سیاسی و دانشگاهی در امت اسلامی محو شده اند. چرا دو میلیارد مسلمان کاری نمی کنند و برای غزه حرکتی نمی کنند. اگر صدها میلیون مسلمان حرکتی انجام می دادند و به مسئولیت خود عمل می کردند جنایات دشمن متوقف می شد و واقعیت ملت فلسطین تغییر می کرد.

الحوثی بیان کرد: خواری امت در خدمت دشمن اسرائیلی است. آیا آنچه در فلسطین رخ می دهد برای اینکه امت اسلامی به مسئولیت خود عمل کند و حرکتی انجام دهد و بجنگد و مواضع عملی علیه دشمن اتخاذ کند، کافی نیست؟

وی افزود: عملیات مبارزان در غزه و ایستادگی آنها شکست دشمن را آشکار کرد. عملیات حمله به تل آویو (یافای اشغالی) در زمان مهمی انجام شد زیرا دشمن گمان می کرد که قسام تمام شده و آنرا ناتوان ساخته است. قسام در یازدهمین ما به شکل گسترده و موثر علیه دشمن صهیونیست می جنگد. سرایا القدس و گروهای مبارز و ایستادگی ملت فلسطین گواهی بر حضور فعال و موثر علیه دشمن صهیونیست است.

الحوثی بیان کرد: برخی نمی خواهند گامی عملی در حمایت از ملت فلسطین به عمل آورند. جمع آوری کمک، تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی، تظاهرات و موضع رسانه ای را از آنها شاهد نیستیم. برخی همدست دشمن هستند که آنرا شریک دشمن اسرائیلی در جنایاتش است. ایستادگی ملت فلسطین در کرانه باختری ضربه مهلکی به دشمن وارد کرده و آنرا مجبور به استفاده از پهپاد کرده است.

وی افزود: حمله به مسجدالاقصی و قدس ادامه دارد و این در راستای تعدی کامل به هر چیزی در فلسطین است. هدف قرار دادن مقدسات مسئولیت دینی مسلمانان را به آنان یادآوری می کند. بهانه ای برای صدها میلیون سلمان که غزه را نادیده گرفتند، وجود ندارد.

الحوثی بیان کرد: تصمیم به واکنش از سوی محور قدس، جهاد و مقاومت علیه جنایات دشمن اجتناب ناپذیر است. واکنش به دشمن حتمی و قطعی است و بازگشتی در کار نیست و این تعهد ایمانی، انسانی و اخلاقی است. واکنش تعهد و التزام صادقانه از سوی صادقانی است که در حرف و عمل این را نشان دادند و ضرورت عملی برای بازدارندگی دشمن است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا هر کاری می کند و تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با اقدامات سیاسی مانع واکنش شود که از جمله آن مذاکره و گفتگو و هشدار است. حماس با ذکاوت با این تحرک سیاسی آمریکا برخورد کرد و گامی حکیمانه برداشت که آمریکا و تحرکات نظامی آن را رسوا کرد.

وی افزود: لشکرکشی آمریکا و آوردن ناوهای جنگی و جنگنده هایش به پایگاههای آمریکایی در کشورهای عربی تاثیری در تصمیم بر واکنش نخواهد گذاشت. واکنش به دشمن تصمیمی راهبردی و ضرورت عملی برای بازدارندگی در برابر دشمن جنایتکار و لئیم اسرائیلی است و اقدامی بازدارنده در برابر ارتکاب جنایات این رژیم است.

وی گفت: همه تحرکات برای ممانعت از حمله و پاسخ شکست خورده است و تصمیم به واکنش از سوی همه جبهه های پشتیبان غزه حتمی است. موضوع تاخیر در واکنش به منظور وارد کردن ضربه دردناک به دشمن است. این تاخیر در حمله تاثیر عملی بر دشمن دارد و چنین ترسی در رژیم صهیونیستی و لغو پروازها و نگرانی میان شهرک نشینان سابقه نداشته است. همه در رژیم صهیونیستی در ترس و وحشت به سر می برند و رسانه هایشان از این سخن می گویند. با وجود هجمه رسانه ای مشکوک از سوی دشمنان، واکنمش در راه است و به طور حتم رخ خواهد داد. جبهه پشتیان کننده غزه از سمت لبنان به عملیات فزاینده خود ادامه می دهد. صهیونیست به شدت از واکنش حزب الله در هراس هستند و هزاران حساب روی آن می کنند زیرا انتظار واکنشی دردناک و کوبنده را دارند. در جبهه یمن عملیات علیه کشتی ها این هفته انجام شد و ۱۵ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد شلیک شد و عملیات ادامه دارد. واکنش به حمله دشمن به الحدیده حتمی است و روند تجهیز و تدارک خود را طی می کند.

الحوثی تاکید کرد: حملات دشمن آمریکایی این هفته به ۱۰ حمله رسید که ۸ حمله به الحدیده و دو حمله به حجه و صنعا انجام شد. در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس ۷۳ شهید و ۱۸۱ زخمی تقدیم شده است. ملت ما جانفشانی می کند. هیهات که ملت ما ضعف نشان دهد. یاری ملت فلسطین ادامه خواهد داشت. ملت ما از آمریکا هراسی ندارد همان آمریکایی که بیشتر امت اسلامی و سران و حکومت های عربی و نخبگان و علمای دینی از آن می ترسند. از مردم یمن می خواهم که فردا جمعه در راهپیمایی میلیونی در حمایت از ملت فلسطین شرکت کنند.

وی گفت: تلاشهای آمریکا برای ممانعت از واکنش شکست خورده و لشکر کشی آنر خللی در واکنش به بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیست ایجاد نخواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ