اعزام۲۴دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری زنجان به پایانه مرزی مهران

اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین از جمله کامیون، تویوتا، جرثقیل،سواری پژو و پیکاپ‌های تندرو راهداری استان به مرز بین‌المللی مهران اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی از اعزام ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شامل کامیون، تویوتا، جرثقیل، سواری پژو و پیکاپ های تندرو راهداری به پایانه مرزی مهران در راستای پشتیبانی و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

وی گفت: هفته گذشته نیز بیش از ۱۵ نفر از همکاران در پایانه برکت مستقر شدند تا در ایام اربعین، زوار حسینی هیچ مشکلی نداشته باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در اعزام زائران نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همه توان در خدمت زائران امام حسین (ع) است و از ابتدای شروع ستاد اربعین تاکنون ۱۳۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری، زائران سرزمین عشق را جابه‌جا کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه جابه‌جایی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: نظارت بر حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ها به صورت شبانه روزی در ترمینال استان انجام می‌شود تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.

اسماعیلی افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر با تمامی ناوگان‌های عمومی مسافری، نظارت‌ها از طریق سامانه‌های کنترل داپ و دوربین‌های پلاک‌خوان در جاده‌ها انجام می‌شود که در صورت مشاهده تخلف در کمسیون‌های مربوطه رسیدگی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ