استان بوشهر باید سهمی از درآمدهای حاصل از صادرات گاز داشته باشد

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر باید سهمی از درآمدهای حاصل از صادرات گاز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از آزادگان سیاسی استان بوشهر اظهار کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.

وی به خدمات دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: رفع مشکلات مردم به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار دولت سیزدهم بود و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و دیگر اعضای دولت با عزمی جدی در این زمینه تلاش کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح‌های عمرانی و بهبود وضعیت زیرساخت‌ها در سطح استان بیان کرد: در عرصه اشتغال و تولید خدمات ارزنده‌ای در این دولت در استان بوشهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه صنایع مستقر در استان بوشهر باید ۲۰ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی پرداخت کنند، از قطعی شدن پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی شرکت‌های نفتی، گازی و پتروشیمی خبر داد.

محمدی‌زاده بیان کرد: با پیگیری صورت گرفته ۸۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان جنوبی استان واریز شده است.

وی با اشاره به پرداخت درآمد حاصل از تولید گاز به استان‌های گاز خیز افزود: استان بوشهر ۷۰ درصد گاز کشور را تأمین می‌کند و باید سه درصد از درآمد حاصل از گاز به استان بوشهر و دیگر استان‌های گازخیز پرداخت شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: پرداخت سه درصد از درآمد حاصل از گاز به استان‌های گازخیز در برنامه هفتم توسعه لحاظ شده که می‌تواند فرصت خوبی برای توسعه استان باشد.

وی با اشاره به رشادت‌های آزادگان سیاسی قبل از انقلاب و رزمندگان استان بوشهر بیان کرد: باید بانک اطلاعاتی تشکیل شود و خاطرات این عزیزان جمع‌آوری و گردآوری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ