بهترین عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا در تمام فصول

اقتصاد ایران: در این متن همراه ما باشید چون می‌خواهیم عطرهایی را به شما معرفی کنیم که ماندگاری بسیار زیادی دارند و می‌توانند در ۴ فصل سال نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

گر می‌خواهید بدانید بهترین محصولات شرکت‌های حوزه عطرسازی در دنیا که می‌توانند مناسب تمام فصول باشند و ازسویی ماندگاری بالایی از خود ارائه بدهند، کدام محصولات هستند، در جای درستی قرار دارید. قصد ما این است که در این مطلب به بررسی این موضوع بپردازیم. همراه ما باشید تا بیشتر درباره این عطرهای جذاب بدانیم.

ماندگاری یک عطر به چه عواملی بستگی دارد؟

پیش‌از اینکه بخواهیم به بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا بپردازیم که در تمامی فصول این ویژگی‌ها را حفظ می‌کنند باید ببینیم که ماندگاری در عطر به چه عواملی بستگی دارد. ترکیبات یک عطر و نت‌هایی که در آن به‌کار رفته میزان ماندگاری آن را مشخص می‌کند. برای مثال، می‌توان گفت که عطرهای تابستانه عموما ماندگاری زیادی نسبت به عطرهای گرم زمستانه ندارند.

چون در عطرهای گرم از نت‌ها و روایح سنگین و گرمی استفاده می‌شود که اثر آن‌ها خیلی دیر از بین خواهد رفت. اما عطرهای تابستانه عموما نت‌های خنک و میوه‌ای دارند که باعث می‌شود ماندگاری‌شان زیاد نباشد. در عطرهای 4 فصل سازندگان عطر تلاش می‌کنند تا ماندگاری را برای تمام فصول تضمین کنند. در کنار این موارد، عوامل موثر دیگری نیز حضور دارند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

مقدار الکلی که در عطر وجود دارد تاثیرگذار است

در عطرها میزان الکلی که مورد استفاده قرار گرفته است تاثیر زیادی در ماندگاری آن‌ها دارد. عطرهای امروزی براساس مقدار الکلی که در آن‌ها وجود دارد از یکدیگر تفکیک می‌شوند. در واقع شاید جالب باشد که بدانید نام ادکلن به‌لحاظ معنایی دقیقا به همین مقدار الکل در عطر می‌پردازد و ادوتیلت و ادوپرفیوم نیز محصولاتی از همین دسته هستند که میزان الکل موجود در آن‌ها متفاوت است.

عطرهای قدیمی روغن معطر بودند و به همین دلیل هم ماندگاری بسیار زیاد اما پخش بوی کمی داشتند. الکل باعث شد که از میزان ماندگاری کاسته اما به مقدار پخش بو تا حد زیادی افزوده شود.

نگه‌داری درست از عطر در ماندگاری اثر می‌گذارد

عطرها باید در نقطه‌ای باشند که به‌لحاظ آب‌وهوایی خنک است. همچنین آن‌ها نباید در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرند. بسیاری حساسیت زیادی روی این موضوع دارند و عطرهای گران‌قیمت خود را در یخچال می‌گذارند تا دمای بالای هوا نتواند هیچ تاثیر منفی بر روی ماندگاری و رایحه آن‌ها بگذارد.

عطرهای جلوی میز آرایش که معمولا در معرض آفتاب هستند در بهترین حالت رنگ و بوی خود را از دست خواهند داد و بدترین حالت هم فاسد می‌شوند. براساس برخی از تحقیقات هوای مرطوب نیز می‌تواند موجب شکستن مولکول‌های عطر شود و اثر آن را از بین ببرد.

عطرهایی را تهیه کنید که مربوط به فصل مناسب هستند

عطرها به‌طور کلی دارای 3 طبع معتدل، گرم و سرد هستند. هرکدام از آن‌ها نیز باید در فصول مورد نظر خودشان مورد استفاده قرار بگیرند. عطرهای 4 فصل دارای خواصی است که می‌توان به‌کمک آن‌ها در تمامی فصول مورد استفاده قرار بگیرد و ماندگاری خوبی هم داشته باشد.

توجه داشته باشید که ممکن است ماندگاری آن‌ها به‌نسبت یک عطر با طبع تخصصی کم‌تر باشد اما در نوع خود بهترین هستند و اصلی‌ترین مزیت‌شان هم در این است که می‌توانند به شما در یک عطر، محصولی برای تمام فصول ارائه دهند.

بهترین عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا در تمام فصول

بهترین عطرهای زنانه 4 فصل

در لیست بهترین عطر زنانه ما می‌توانیم گزینه‌های زیادی را معرفی کنیم اما وقتی به عطرهای 4 فصل می‌رسیم، انتخاب‌های محدودی داریم. در ادامه ما تلاش می‌کنیم تا بهترین عطرهای این دسته را به شما معرفی کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها به‌دست بیاورید.

عطر ایسی میاکه لئو دیسی پور - L'Eau d'Issey Pure

این عطر در سال 2016 توسط برند ژاپنی ایسی میاکه وارد بازار شد. طبع آن خنک اعلام شده اما رایحه‌ها به‌شکلی بوده که می‌توان در تمامی فصول سال حتی روزهای زمستانی از آن استفاده گرد. این عطر زنانه در دهه 90 میلادی توانست محبوبیت زیادی به‌دست بیاورد.

در طول این سال‌ها از این عطر محبوب ادیشن‌های مختلفی آمد که در طول سال‌ها از زمان معرفی‌اش تاکنون وارد بازار شده است. طرح ساده شیشه آن هم ما را به یاد قطره آب می‌اندازد و هم تا حدی یادآور طراحی‌های مینیمال خاصی ژاپنی است. نت‌های این عطر شامل موارد زیر هستند:

  • نت ابتدایی: آب دریا
  • نت میانی: رز، یاس، شکوفه پرتقال و گل سوسن
  • نت پایانی: چوب کشمیر و عنبر

عطر استی لودر مدرن موس - Modern Muse

بهترین عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا در تمام فصول

این عطر آمریکایی در سال 2013 توسط برند استی لودر وارد بازار شد و طبعی معتدل دارد. این عطر در گروه بویایی گلی چوبی مُشکی قرار می‌گیرد و هری فریمونت هم عطار آن است. 2 آکورد کاملا متفاوت در این عطر باعث شده تا بسیار جذاب و خاص جلوه کند.

این عطر منبع الهام‌گیری خودش را پیچیدگی و ظرافت زنان امروزی معرفی کرده و به‌واسطه وجود اسانس‌های سنگینی مانند مشک در نت پایانی باوجود طبع معتدلی که دارد می‌تواند برای تمام فصل‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. از نت‌های این عطر باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • نت ابتدایی: نارنگی ماندارین
  • نت میانی: یاس، گل مریم، گل سوسن، پیچ امین الدوله و روایح گلی
  • نت پایانی: مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی و روایح چوبی

عطر باربری دبیت - The Beat

این عطر در سال 2008 توسط برند باربری انگلیسی وارد بازار شد و طبع معتدلی هم دارد. دومنیک روپیون، اولیویه پولژ، بیاتریس پیکه از سازندگان این عطر هستند.

این عطر برای فصل پاییز بهترین گزینه است اما می‌تواند در دیگر فصول نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این عطر پیوند دقیقی با موسیقی دارد و سازندگان آن از چند آلبوم موسیقی برای ساختش الهام گرفته‌اند. از نت‌های آن باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • نت ابتدایی: ترنج، نارنگی ماندارین، هل و فلفل قرمز شیرین
  • نت میانی: زنبق، چای و سنبل ختایی
  • نت پایانی: مشک، خس‌خس و سدر

جمع‌بندی

عطرهایی که بتوانند در تمامی فصول از خودشان ماندگاری زیادی نشان بدهند و جنسیت زنانه‌ای نیز ازنظر جنس رایحه داشته باشند، محدود هستند. با تمام این‌ها ما به شما بهترین‌های جهان را معرفی کردیم. عوامل زیادی نیز هستند که می‌توانند روی ماندگاری یک عطر اثر بگذارند. با رعایت آن‌ها می‌توانید عطر ماندگارتری داشته باشید. از شما ممنونیم که تا انتهای این متن همراه ما بودید. امیدواریم از آن بیشترین استفاده را کرده باشید.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ