آزادگان سرفراز،پرچمدار استقامت و پایمردی در دوران دفاع مقدس هستند

اقتصاد ایران: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

،متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسْتَقامُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ ٱلْمَلائِکَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَبْشِرُواْ بالْجَنَّةِ ٱلَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت- ۳۰)

بیست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت پرافتخار و غرورآفرین آزادگان سرافراز و اسطوره‌های ایستادگی و ایثار، به میهن اسلامی، یادآور فداکاری‌ها، جانبازی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و آزادگان عزیز و نمایانگر صبر و بردباری خانواده‌های معظم این عزیزان است.

آزادگان سرفراز، پرچمدار استقامت و پایمردی در دوران دفاع مقدس هستند که در سال‌های اسارت جلوه‌ای از صلابت اسرای کربلا و شکوه ایستادگی ملت مقاوم و صبور ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به زیبایی به نمایش گذاشتند. پایداری و استقامت بی‌نظیری که امروز الگوی مردم مظلوم غزه و رزمندگان شجاع و تسلیم‌ناپذیر محور مقاومت و مردم حق‌طلب و آزادی‌خواه جهان شده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان عزیز، این اسوه‌های صبر و صلابت به میهن اسلامی را گرامی داشته و در پیشگاه ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی با خداوند قادر متعال عهد می‌بندد در راه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی از میراث گران‌بهای ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس حراست و پاسداری کند. امروز رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاسی به شهیدان و مجاهدان دوران حماسه و ایثار، آمادگی کامل برای دفاع از ملت و میهن اسلامی را دارد و تا مرز شهادت در راه اسلام و کشور اسلامی ایستاده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ