زنوزی، تاج را تهدید به افشاگری کرد!

اقتصاد ایران: مالک باشگاه تراکتور در ویدیویی که از سوی رسانه این باشگاه منتشر شده، صحبت‌هایی را در مورد پرونده علیرضا بیرانوند به زبان آورد.

ورزش سه: مالک باشگاه تراکتور در ویدیویی که از سوی رسانه این باشگاه منتشر شده، صحبت‌هایی را در مورد پرونده علیرضا بیرانوند به زبان آورد.

یک روز بعد از انتشار اخبار پیرامون محرومیت چهار ماهه علیرضا بیرانوند و جریمه 20 میلیاردی خرید جدید تراکتور که با تکذیب صریح مدیرعامل تراکتور همراه شد، مالک این باشگاه نیز در این مورد صحبت کرده است.

او در ویدیویی که رسانه تراکتور منتشر کرده، در جمع اعضای تیم می‌گوید که اگر این خبر واقعیت داشته باشد، فدراسیون فوتبال دارای منافذی است که اخبار را به بیرون درز می‌دهند و این برای جمشید نورشرق و مهدی تاج عواقب خوبی نخواهد داشت.

زنوزی در این خصوص عنوان کرد: چندین بار این را گفتم که متاسفانه برخی از رسانه‌های رنگی اخباری را منتشر می‌کنند که می‌خواهند روحیه تیم ما را به هم بریزند. اگر این بحثی که در رسانه‌ها راه انداختند درست باشد (خبر محرومیت بیرانوند) پس آقای تاج و آقای نورشرق بحث مدیریتی شما سوراخ دارد، مواظبش باشید.

مالک تراکتور با اتهام به رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کردند، توضیح داد: چطور می‌شود که به اصطلاح قبل از صدور رای، یک‌سری رسانه‌های رنگی بیایند و روی آن مانور بدهند که روحیه تیم تراکتور را به هم بریزند.

او همچنین گفت: این کار آقای تاج اصلا کار خوبی نیست. این کار شما اگر چنین حکمی بوده باشد، بیرون آمدنش قبل از اعلام رای کار درستی نبوده است، البته اگر چنین رایی بوده باشد.

محمدرضا زنوزی همچنین با تهدید به افشاگری اظهار داشت: اگر این رای بیرون بیاید من واقعا متاسف خواهم شد و یک‌سری ناگفته‌ها را خواهم گفت.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ