اعزام کادر درمان به عتبات خللی در ارائه خدمات ایجاد نخواهد کرد

اقتصاد ایران: سرپرست شرکت شهر سالم با اشاره به اعزام کاروان پزشکی شرکت شهر سالم به عراق، تأکید کرد که شاهد هیچ خللی در ارائه خدمات درمانگاه‌های شرکت شهر سالم در ایام اربعین حسینی نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم بدرقه کاروان پزشکی شرکت که با حضور کادر درمان اعزامی به مراسم اربعین کشور عراق برگزار شد، سیدابوالفضل ذاکریان، رئیس کمیته بهداشتی و درمانی ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران طی سخنانی خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) را نعمتی دانست که باید قدر آن را دانست چون معلوم نیست مجدداً چنین سعادتی نصیب ما شود.

رئیس کمیته بهداشتی و درمانی ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران ادامه داد: همه نیروهای اعزامی به صورت داوطلبانه در مراسم اربعین حاضر شده‌اند ضمن اینکه از ظرفیت داوطلبان خارج از شرکت نیز استفاده می‌شود.

ذاکریان با اشاره به آماده‌باش درمانگاه‌های شرکت شهر سالم در مراسم جاماندگان اربعین افزود: طوری برنامه‌ریزی شده که کوچک‌ترین خللی در ارائه خدمات درمانی روزانه درمانگاه‌های مناطق در طول مراسم پیاده‌روی اربعین اتفاق نیفتد.

سرپرست شرکت شهر سالم با اشاره به افزایش پایگاه‌های بهداشتی و درمانی در مراسم امسال اربعین گفت: امسال ۱۲ مرکز بهداشتی درمانی به زائران خدمات ارائه می‌کنند که کربلا (دو مرکز)، نجف، عمود ۷۰۷، سامرا، کاظمین، کوفه و زرباطیه در داخل عراق و همچنین چهار مرکز در مناطق مهران، چذابه، خسروی و شلمچه فعال خواهند بود.

به گفته ذاکریان، چهار آمبولانس شرکت شهر سالم در پایگاه‌های مناطق مرزی مستقر خواهند بود و همچنین با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، یک دستگاه آمبولانس سازمان هلال احمر برای پایگاه بهداشتی درمانی واقع در موکب عمود ۷۰۷ استقرار خواهد یافت.

به گزارش سایت شهر، در ابتدای این مراسم که در ساختمان ستاد مرکزی شرکت شهر سالم برگزار شد، ابوالفضل سروش نایب‌رئیس هیئت مدیره، محمود امانی معاون درمان و وحید عابد خجسته رئیس فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم طی سخنانی برای کاروان اعزامی آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ