شناسایی و انهدام باند سارقان خودرو در هرمزگان

اقتصاد ایران: بندرعباس-رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان باند حرفه‌ای سارقان خودرو شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید متعلق به شرکت ترخیص کاری در یکی از بنادر تجاری استان از طریق متصرف آن در دو سال قبل، تلاش‌های انجام شده برای کشف خودرو و دستگیری سارقان نتیجه‌ای حاصل نشد اما موضوع کشف خودرو همچنان در حال بررسی و تحقیق بوده و پلاک‌های خودرو به صورت مستمر توسط سامانه‌های پایشی در اختیار، مورد رصد قرار گرفت که هیچ‌گونه ترددی برای این خودرو ثبت نشده بود.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تشکیل یک کارگروه ویژه، موضوع را در دستور کار قرار داده که در نهایت اطلاع حاصل شد یکی از سارقان سابقه دار در یکی از محلات بندرعباس با همراهی نفرات دیگری اقدام به اوراق کردن یک دستگاه خودرو سواری پراید سفید رنگ در منزل خود کرده‌اند که پس از تعقیب و مراقبت‌های ویژه در یک فرصت مناسب متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

کرمی ادامه داد: در بازرسی از منزل و مخفیگاه وی تعدادی از لوازم خرد و منفک شده خودرو پراید و یک عدد شیشه جلوی خودروی سواری پراید کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: با بررسی‌های تکمیلی و دقیق صورت گرفته بروی شیشه خودرو کشف شده مشخص شد شیشه جلو متعلق به خودرو سواری پراید سرقتی است که در اسکله مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: متهم علی‌رغم انکار تمامی مطالب و تکذیب تمامی اخبار و اطلاعات جمع آوری شده، در نهایت به سرقت خودرو سواری پراید با همدستی دو نفر دیگر و انتقال آن به داخل یک منزل مجردی در بندرعباس اعتراف کرد که ضمن هماهنگی با مقام قضائی دو سارق دیگر نیز به صورت همزمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: در تحقیقات تخصصی انجام شده متهمان به ارتکاب سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید در سال ۱۴۰۱ و اوراق کردن آن و فروش کلیه قطعات آن به یک تبعه افغانی تعمیرکار خودرو اعتراف کردند که با توجه به متواری بودن این متهم تلاش مأموران برای دستگیری وی ادامه دارد.

سرهنگ کرمی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی وبا قرار بازداشت روانه زندان شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ