مهاجری: خارجی‌های ما ارزان‌تر از بازیکنان ایرانی هستند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال خیبر گفت: ما نیازهای تیم‌مان را با بازیکنان خارجی برآورده کردیم که ارزان‌تر از بازیکنان داخلی بودند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در شروع لیگ یکسری اشکالات و نقاط ضعف هست که جای گلایه دارد. من ابتدا درباره صعود خیبر بگویم که بعد از اینکه با زحمات فراوان از مالک باشگاه، مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان و تمام اعضای تیم توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، باید حالا با بهترین و قوی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران رقابت کنیم و خیبر یک فضای جدید را تجربه خواهد کرد. پیش از این فوتبال لرستان با تیم گهر تجربه حضور در لیگ برتر را داشته است، ولی امیدوارم که با تمهیداتی که مجموعه خیبر در نظر گرفته بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و با برنامه‌ریزی مالک و مدیریت باشگاه بتوانیم به اهداف بلندمدت پنج ساله مدنظر باشگاه برسیم.

 

وی در واکنش به این موضوع که برگزاری بازی فردا مقابل هوادار در ورزشگاه شهر قدس با ابهام روبه‌روست، گفت: من با مدیر رسانه‌ای تیم‌مان که در این خصوص صحبت می‌کردم، این اتفاق برای ما جای تعجب دارد! سه هفته پیش به ما اعلام شد که بازی ما با هوادار در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود و ما هم برای اسکان و حضور هواداران برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ظاهراً مسائلی مطرح شده است که زیبنده فوتبال ما نیست تا بگوییم ورزشگاه آماده نیست. این مسائل نباید الان مطرح شود و دور از شأن فوتبال ماست. اگر ما بحث حرفه‌ای بودن را داریم با این کارها به جایی نمی‌رسیم و جای تأسف دارد. ما وقتی بازی سپاهان با شباب الاهلی را دیدیم، شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان برای ما جای تعجب داشت که چرا چنین وضعیتی دارد. ما با این شرایط خودمان را زیر سؤال می‌بریم و می‌گوییم که آمادگی برگزاری لیگ را نداریم. ما باید در هفته‌های آینده در خرم‌آباد میزبان باشیم، اگر ورزشگاه ما دچار اشکال باشد تیم مقابل چه خواهد کرد؟ ما، باید شرایط میزبانی را فراهم کنیم. الان بعد از سه هفته که ورزشگاه بازی ما را اعلام کرده بودند، برگزاری مسابقه در شهر قدس با ابهام روبه‌روست! هنوز سامانه فروش بلیت هم باز نشده است و هواداران ما با مشکلاتی روبه‌رو هستند. هواداران ما قسمتی از پازل حرکتی خیبر هستند، آنها تیم‌ ما را دوست دارند و این مسائلی که الان مطرح شده زیبنده لیگ برتر ما نیست و امیدواریم شرایطی پیش بیاید که ما بازی‌مان را در همین ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد درباره فصل نقل‌وانتقالات تیمش و اینکه خیبر آمادگی رقابت با حریفانش را دارد یا خیر، تأکید کرد: هیچ‌کدام از تیم‌های لیگ برتر به نظرم در حال حاضر آمادگی لازم را ندارند. ما با توجه به شرایطی که داریم و چون از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم تغییرات‌مان بیشتر بود و شرایط‌مان با تیم‌های دیگر متفاوت است. یک مقدار دیر اضافه شدن بازیکنان کار ما را سخت‌تر کرد، ولی الان هم آمادگی داریم با همین بضاعت لیگ را آغاز کنیم.

مهاجری راجع به اینکه پیش از این گفته بود برای بقای آبرومندانه خیبر در لیگ برتر تلاش می‌کند، خاطر نشان کرد: ببینید من اگر در بایرن مونیخ هم باشم، وقتی تیمم و مردم شهر با یک فضای جدید روبه‌رو شده‌اند و از مالک تا تمام بازیکنان شاید تجربه لیگ برتر را ندارند، باید بیاییم و بگوییم که امسال لیگ را خوب شروع کنیم، خوب ادامه دهیم و خوب هم تمام کنیم. فرصت هست و ما نمی‌خواهیم آسانسور باشیم. ببینید چند تیم خصوصی داریم. ما دیگر صبورتر از حدادیان مالک نساجی نداریم، اما الان او هم صدایش درآمده و تیمش را برای فروش گذاشته است. خیلی سخت است که مالک باشگاه در سال اول بخواهد ورزشگاه تختی را تجهیز و در کنار آن ورزشگاه لر آره‌نا را تکمیل کند و تیمش هم که به لیگ برتر آمده است، تکمیل کند. شما ببینید رئال مادرید زمانی که ورزشگاهش را بازسازی می‌کرد، در آن سال بدون مهاجم نوک بازی می‌کرد و چند بازیکنش در پست‌های غیرتخصصی بازی می‌کردند، وقتی ورزشگاهش تکمیل شد بازیکن جدید و گرانقیمت هم گرفت. از روزی که سوت پایان لیگ یک زده شد، بچه‌های اجرایی ما یک روز هم استراحت نکردند که دو ورزشگاه را تکمیل کنند. ما الان تیم خوبی بستیم و با اعضای هیئت مدیره و مالک باشگاه صحبت کردیم و هدف‌مان مشخص است. امیدوارم در نهایت به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم.

وی درباره جذب بازیکنان خارجی خیبر تصریح کرد: من یک چیز را راحت بگویم، بازیکنان خارجی ما به مراتب از بازیکنان ایرانی ارزان‌تر درآمدند. ما در ابتدا سراغ یکسری بازیکنان داخلی رفتیم تا نیاز‌های‌مان را برطرف کنیم. یکسری قیمت‌ها عنوان شد که اگر بگویم سرتان سوت می‌کشد، بعد از آن سراغ یکسری بازیکن خارجی رفتیم که قیمت‌شان به تیم ما می‌خورد و با سایر بازیکنان اختلاف فاحشی نداشت و نیازهای‌مان را با خارجی‌ها برآورده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مورد خرید خارجی جنجالی این تیم که استقلال خوزستان مدعی بود پیش از ثبت قرارداد با خیبر، به عضویت آبی‌های اهواز درآمده بود، یادآور شد: الان من یک سؤال می‌کنم، بازیکن ما جنجال کرده است یا یک باشگاه دیگر؟ اصلاً به این صورت نبود. من از روز اولی که باشگاه نسبت به جذب این بازیکن اقدام کرد، همه مراحل ثبت قرارداد با این بازیکن را  تا جایی که من در جریان هستم باشگاه خیبر انجام داد و بازیکن هم وقتی این اتفاقات را دید، پست اینستاگرامی گذاشت و قراردادش با استقلال خوزستان را تکذیب کرد، این شرایط دیگر جنجال ندارد.

مهاجری در خصوص بازی با هوادار و تغییرات این تیم گفت: همیشه اولین بازی سخت است و وقتی با چنین شرایطی بازی خواهیم کرد، سعی می‌کنیم که در بازی اول که برای هر دو تیم سخت است، با تمرکز و انگیزه بازی کنیم. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنانی که دیر اضافه شدند خیلی خوب توانستند با بازیکنان قدیمی هماهنگ شوند. ما یک تیم یکدست و خوبی هستیم و امیدوارم فردا از شروع لیگ نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پایان درباره حضور رحمتی به عنوان سرمربی هوادار خاطرنشان کرد: رزومه مهدی رحمتی مشخص است، او چندین سال است که مربیگری می‌کند و کارش را از شهر خودرو شروع کرده است، برای ما قابل احترام هست و قطعاً سعی می‌کند بهترین عملکردش را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ