مدیرعامل باغ کتاب و موزه انقلاب و دفاع مقدس دیدار کردند

اقتصاد ایران: مدیر عامل باغ کتاب تهران و مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار و گفتگو و به ظرفیت های مشترک اشاره کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدحسن سعادت هندی مدیر عامل باغ کتاب تهران با حضور در دفتر سردار نادر ادیبی مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران تحت حمایت و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از زیر سایه طولانی مدت طاغوت و سلطه بیرون آمد و با رهبری ایشان عزت و استقلال خود را به دست آورد.

وی افزود: ملت ما قریب به ۲۲۰ هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس در جهت استقلال و عزت کشورشان تقدیم این انقلاب کرده اند و امروز پیشرفت و اعتلا در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همگی مرهون ایستادگی مردم و برکت خون پاک شهدا است.

سردار ادیبی گفت: جذب حداکثری و شناساندن گنجینه های عظیم دفاع مقدس از سیاست های اصلی موزه است و هر دو مجموعه می بایستی با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار دارند نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

در ادامه سعادت هندی مدیرعامل باغ کتاب تهران گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از برهه های مهم و تاثیر گذار در طول تاریخ کشور عزیزمان است و ما از دست اندرکاران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکر می کنیم که در ترویج مجاهدت ها و ایثارگری های قهرمانان واقعی ملت ایران نقش مهم و سازنده ای را ایفا می کنند.

وی با اشاره به زمینه های مشترک دو مجموعه گفت: امیدواریم بتوانیم با ظرفیت های موجود در دو مجموعه اتفاقات خوبی را در راستای تبیین نقش مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در طول تاریخ کشور عزیزمان رقم بزنیم.

برگزاری نشست های مشترک علمی پژوهشی و تعامل در زمینه تولید محتوا از دیگر بحث های مورد تاکید طرفین در این نشست بود.

همچنین مقرر شد با انعقاد یک تفاهم نامه زمینه های لازم در جهت توسعه و برقراری همکاری های مشترک فرهنگی، علمی- پژوهشی و ... فی مابین دو مجموعه ایجاد شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ